{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Træls møde med tysk hund!!! {{forumTopicSubject}}

Igår var vi ved stranden i søndervig. Nu skulle den nye flexline testes. På vej op igennem klitterne ser jeg pludselig en løs hund, enten en golden eller hovewart...Den har høj haleføring, børsterne rejst og kommer lige imod os. Jeg lader Cæsar få lidt line og hundene mødes face to face. Den store gulehund knurrer og blotter tænder og cæsar står selvfølgelig på neglene for at vise han er en voksen hanhund. Jeg ser et ægtepar sidde længere henne og jeg råber "hey er det jeres hund, jeg håber fandme i har styr på jeres køter". De kigger hen og får et chok og kalder deres hund til dem. Jeg siger tak og smiler, men da vi går forbi dem siger de noget og jeg når at opfatte "verdamter kampfhund". Det resulterer så i at de får en overhaling om hundesprog og den danske lovgivning på tysk og de ser noget videre betuttet ud.

Mens vi sopper og leger på stranden holder jeg lidt øje med dem og de beholder hunden i snor. Da vi skal tilbage står de der endnu og på vej forbi dem rejser hunden igen børster og knurrer højt. Jeg ryster bare på hovedet, kigger nedladende på dem og går videre.

Nede på parkeringspladsen møder vi et andet dansk par der har deres labbeblanding med og deres hund blev "bahandlet" på samme måde af den tyske hund.

Jeg synes det er for galt at folk tager deres hunde med ud bland befolkningen når de tydeligvis ikke kan omgås andre hunde. Tsk tsk.....skulle lige ud med det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træls møde med tysk hund!!!
Kommentér på:
Træls møde med tysk hund!!!

Annonce