404 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

hvad må man annoncere med i marked? hvad må man annoncere med i marked?

Jeg er blevet rimeligt i tvivl, så vil gerne lige høre evt. fra en admin, hvad man må sætte til salg i markedet, grunden til at jeg spørg er at jeg tegner bla. hundeportrætter og har fået at vide, at det må jeg ikke annoncere med, fordi jeg selvfølgelig gerne vil ha' dækket mine omkostninger til materialer og porto. Vil det sige at annoncerne i markedet under Tegninger og billeder skal være gratis?? Der var lige en som havde sat en masse malerier derind, men kan se at de er blevet slettet, for det burde man jo så heller ikke måtte.

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad må man annoncere med i marked?
  • #1   5. okt 2007 4.2 Kommercielt salg
    Det er ikke tilladt at oprette kommercielle annoncer i Markedet (eller andre steder på siden). Markedet er udelukkende beregnet til privat køb, salg og bytte. Alle annoncer skal være af varer man selv ejer og ikke af varer man kan skaffe.
    Derudover er det ikke tilladt at oprette annoncer om at man f.eks. importerer varer eller har et større eller mindre lager af varer. Herunder betegnes også fotos og tegninger eller andre ting som laves på bestilling. Det vil sige at firmasalg der på nogen måde konkurrerer med kommercielle forhandlere er helt og aldeles uønsket på siden.

HundeGalleri.dk forbeholder sig retten til at slette enhver markedsannonce samt profil, der ikke overholder de fastlagte brugerbetingelser uden varsel i øvrigt.
    -----------------------------------------------------------------

Til gengæld kan man så spørge hvorfor det er ok for folk at sælge hjemmesyede dækkener/halsbånd, lagervis af importerede "fejlkøb" og alt muligt andet, når tegninger ikke er tilladt

• #2   5. okt 2007 Ja nemlig søster target har også undret mig lidt.

Kommentér på:
hvad må man annoncere med i marked?

Annonce