{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.181 visninger | Oprettet:

To hunde mødes første gang, hvordan?? {{forumTopicSubject}}

Ja, min veninde og jeg vil så gerne have vores hunde ku blive ligesåp gode venner som vi er, men de ska møde hinanden og selvfølgelig vænnes til hinanden....

Min Blackie er meget dameglad, men oz meget dominerende, hader hanhunde, men intet med hun hunde andet end at han bespringer dem for at vise dominans.

Min veninde har en Amstaff tæve på to år som intet problem med hanhunde har men som ikke er så glad for alle tæver. Dog er hun oz meget dominerende og bespringer andre hunde hvis hun kan komme til det.

Vi har begge to et rigtig godt forhold til hinandens hunde, men drømmen er jo at de to ska lære hinanden at kende så vi kan få endnu flere hyggelige timer sammen - alle 4 smiley

Har I et godt råd til hvordan vi ska lade dem mødes?? Og hvor længe, inden man besøger hinanden i hinandens hjem??

Håber nogen kan hjælpe!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  To hunde mødes første gang, hvordan??
  • #1   6. okt 2007 Jeg ville bare lade dem mødes ude på en gå tur og lege, helst gerne hvor de løber frit, hvis i kan det med dem, og så går i bare hjem til en af jer sammen. For så ser hunden at det er jer der invitere hjem og så¨burde de kunne acceptere hinandenn.
    Sådan har vi haft gjort og det går godt


  • #2   6. okt 2007 Camilla: Ja, ik.... Vi har en stor mark her hvor jeg bor, hvor Blackie plejer at løbe, der vil vi slippe dem sammen og så håbe på det bedste....

  • #3   6. okt 2007 Jeg synes i skulle vælge et helt neutralt sted, hvor ingen af hundene plejer at komme.
    Hvis i lukker dem sammen på den mark hvor din hund plejer at løbe rundt, så er det jo lidt hans territorium, ved at han plejer at være på marken, og derfor har han føringen fra starten.



  • #4   6. okt 2007 Mille: Jeps, det havde jeg ikke lige tænkt på, men selvfølgelig har du ret. Det er uden tvivl det bedste, at mødes på et neutralt sted.

  • #5   6. okt 2007 Enig med Mille. Nyt sted for dem begge. I gå aftstand til det hjem i vil hen til

  • #6   6. okt 2007 Lad dem mødes på en gå tur,men ikke et sted hvor de begge kender.Et helt fremmede sted vil være bedst ,så gå lidt sammen ved siden af hinanden og forbi hinanden,men ikke så tæt at de kan fare på hinanden,og lade dem side over for hiananden,hvis der heller ikke sker noget der.Så slip dem løs og hvor går i hver sin retning.

Kommentér på:
To hunde mødes første gang, hvordan??

Annonce