760 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

CM
CM
Følgere: 30 Emner: 48 Svar: 924

Hvad er funktionel medicin? ved osteopath Hvad er funktionel medicin? ved osteopath

Jeg kan ikke lade være smiley Jeg er simpelhent nød til, at linke smiley

Det burde være "simpel" logik for de fleste - Argh tænker flere, det er også bare alternativt smiley Men så alternativt er det så ikke, de nye i klassen er og bliver anerkendt og godkendt af flere og flere forsikringsselskaber smiley

Så måske alligevel værd, at lære lidt mere om smiley

https://www.facebook.com/watch/?ref=saved&v=659335872745313

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er funktionel medicin? ved osteopath
  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

Følgere: 30 Emner: 48 Svar: 924
    #2   25. dec 2023 Hvad er funktionel medicin? ??

Funktionel Medicin er en tilgang til kroniske lidelser, der fokuserer på at behandle årsager frem for symptomer primært igennem kost, tilskud og livsstilsændringer ????

Den vestlige verden er paradoksalt forbundet med underernæring grundet utilstrækkelig næringsdiversitet. Dette kan påvirke kroppens indre miljøs sammensætning og være en katalysator til en vifte af kemiske reaktioner ??
    Behandlere/sundhedsfaglige har hver dag klienter med kroniske problemer, som ikke bliver hjulpet af det etablerede system. Komplikationer som øget autoimmunitet, stofskifteforstyrrelser, køns-/stress hormonelle lidelser, hovedpiner, globale muskel gener, svimmelhed, mave-tarmproblemer, lavt energiniveau osv. er nogle af de symptomer, som kan relatere sig til ernæring og livsstil ??
    Individer er individer, og derfor kan årsagerne til symptomerne ligge forskellige steder. Målet med funktionel medicin er at finde ud af hvorfor, og hvad der ikke fungerer optimalt hos individet ??

Læs mere om funktionel medicin her:

www.aarhusosteopati.dk/behandling/funktionelle-lidelser/
    Aarhus osteopati har afdelinger i hele landet

• #3   25. dec 2023 går til behandling hos Aarhus Osteopati, de er ret dygtige, ikke de har løst alt, men fx et problem med smerte på et bestemt punkt som jeg har påtalt overfor mange i flere år, det har den behandler formået at se på og behandle på anden måde og det har hjulpet helt enormt ..

men et andet problem som så ikke skyldes dem, er at i DK anskues nogle lidelser som funktionelle og som i udlandet er anerkendt som fx neurologiske, folk med ME fx hjælpes i udlandet mens de med den pt anbefalede behandling i DK bliver mere syge ..

Kommentér på:
Hvad er funktionel medicin? ved osteopath

Annonce