{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.906 visninger | Oprettet:

Er der en race jeg overser? {{forumTopicSubject}}

Jeg døjer med en krop der er i rigtig meget alarmberedskab hele tiden.
Det er selvfølgelig noget der arbejdes med, og nogen dage/perioder er også bedre end andre.
Jeg har kroniske smerter og andre symptomer, hvor nogen dage også er bedre end andre.

Jeg vil så gerne have hund igen, men der skal selvfølgelig tages forbehold til min situation.
Pga min stress i hovede og krop, skal det feks ikke være en alarmhund, dem må også meget gerne kunne være i ro når der kommer gæster. Feks har jeg lige hjulpet med at omplacere en fransk bulldog som løb rundt med en bamse eller andet i munden, og bare ville vise frem.
Den må gerne kunne dæmpe min kropsstress, ved at være tæt på mig, men også kunne være selv.
Helst ikke den store pelspleje, men en børste eller en klip i en nem pels, kan lade sig gøre.
Jeg har tænkt mindre hund, men det kan være jeg overser en større race.
Jeg bor på første sal nu, og det bliver slet ikke aktuelt før at jeg kommer i rækkehus igen.
Jeg kommer ikke til at gå til træning med den, men kan sagtens lave noget med den på gåtur og i hjemmet.
Gåture kan være korte, men på de bedre dage bliver de længere.

Jeg har ikke det store ønske om en hvalp, men gerne en hund der skal omplaceres.
Jeg har selv haft kig på en cesky terrier, men er der en race jeg ikke kender til, eller har overset?
Der skal nok være noget jeg har glemt at skrive, så spørg endelig

Jeg springer på ingen måde bare ud i at få hund. Jeg mest hjernen med i sådan en beslutning i første omgang, og lader ikke mine følelser løbe af med mig.
Jeg skal være sikker på, at jeg skal have hund igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der en race jeg overser?
Kommentér på:
Er der en race jeg overser?

Annonce