{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

Sundhedstjek af Kaoz og Baby idag =) {{forumTopicSubject}}

Både hunden og katten har været ved dyrlæge idag..

Kaoz skulle vaccineres og have sundhedstjek, og katten var jeg næsten overbevist om skulle aflives..

Hun gik og skrantede lidt..
Havde en sær knude ved øjet, ville ikk rigtig støtte på bagbenet når hun hoppede op/ned fra vinduet og UD, det er blevet en by i Rusland..

Dyrlægen kiggede på hende..
Knuden var en talkum-knude, og den fjernede hun med fingrene og uden bedøvelse - og Baby sad bare og kiggede =)
Bagbenet (hun har fo kort tid siden haft en byld) fik vi lidt pinicilin med hjem til, dyrlægen mente der sikkert sad lidt betændelse tilbage..
Og det med hun pludselig ikke ville ud troede vi først var gigt, men har sidenhen fundet ud af, at hun "bare" får tæv af naboens kat, og derfor ikke lige synes haven var så fed mere..

Så jeg fik min kat med hjem igen =)


Kaoz var så fin og dygtig, lidt smudsede ører så vi fik noget med hjem at rense det med når vi synes det blev nødvendigt..
37 kg kampvægt og et dejligt sind, han er meget populær ved dyrlægen kan i tro ; )

Alt i alt har jeg 2 sunde dyr, dog en hund med tendens til snavsede ører og en kat der har mistet sit teritorie.. Men ellers sunde og raske =)

Dejlig dag var det =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sundhedstjek af Kaoz og Baby idag =)
Kommentér på:
Sundhedstjek af Kaoz og Baby idag =)

Annonce