{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.131 visninger | Oprettet:

hunde som gave? what {{forumTopicSubject}}

så læser jeg lige i marked, en hund som er til salg en hvalp. fordi personen har købt den til sin kæreste, og han vil ikke have den alligevel? så nu er den bare til salg.

hvad sker der lige for folk, man kan da ikke købe en hund i gave, hvis den anden person ikke er 100 procent sikkert og indforstået med at man får en hund i gave.

eller er det bare mig som er sart.

selvfølgelig, har man længe snakket om en hund, og en bestemt race osv. og man endda har kigget på en, og kæreste så vælger at betale hunde, og ligesom sige det er en gave,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunde som gave? what
  • #1   10. okt 2007 det er totalt langt ude ...

    endnu et bevis på at folk har hund som en "køb og smid væk ting"


  • #2   10. okt 2007 Jeg fik Noah i gave eller jeg fik afvide at jeg måtte få en hvalp i gave men det tog 7 mdr før vi havede fundet den rigtige hvalp og tiden og stedet var til det ..

    så det er abselut ikke dig der er sart !
    det er virkelig forkert


  • #3   10. okt 2007 kristina-. det er det jeg mener med i gave på den forstand at kæresten betaler og man får lov at vælge måske, men man skal jo begge være indforstået med det.

    man kommer jo ikke bare hjem med en hvalp. i en æske og siger her det til dig??


  • #4   10. okt 2007 en amstaff selvfølgelig...

    synes bare de er til salg alle vegne, som hvalpe som voksne som alt.

    alle som har en amstaff synes åbenbart den er "god" nok til at få hvalpe. synes det er sjældent man ser nogen til salg med tavle. ærgeligt ærgeligt.


  • #5   10. okt 2007 karina s S
    Ja nemlig og det var sådan at det skete med Noah.

    det ander er virkelig forkasteligt !
    det er sku ikk en tøj hund man får men et levende væsen !


  • #6   10. okt 2007 nej det er simpelhen ikke iorden at give en hund i gave med mindre man ved at vedkommende vil have den..

  • #7   10. okt 2007 her er noget af teksten

    personen har jo annoncer med to forskellige ting om hvorfor den sælges

    Super sød han hund sælges.
    Chino sælges forde jeg købte ham som gave til min kæreste, men så vil min kæreste ikke ha ham alligevel jeg har også chinos søster men hinde beholder jeg

    i den anden står der bare hun ikke kan klare at have to hvalpe. hmm..


  • #8   10. okt 2007 så den godt lige..

    Men hold kæft en lækker hvalp ..
    vis bare det var nu jeg skulle have en ny hund så havede jeg hentet ham !


  • #9   10. okt 2007 Skal vi prøve at tage tid på, hvornår denher tråd slettes?

  • #10   10. okt 2007 Nåja for lige give mit besyv med: Du er ikke sart...

  • #11   10. okt 2007 når den ene salgstale ikke virker må man prøve den anden .. ;-P

  • #12   10. okt 2007 Udhængning...



  • #13   10. okt 2007 der er jo ikke navn på brugeren er det så udhængning??

    eller skal jeg slette hundens navn? så er det måske ikke udhængning mere?


  • #14   10. okt 2007 det er forfærdeligt at nogen kan gøre det er virkelig rystet .



  • #15   10. okt 2007 hun har vist fået ændret sin annonce nu..

  • #16   10. okt 2007 Trådene plejer at blive slettet hvis det handler om en specifik annonce... Og det er jo tilfældet her.

    Men ellers syntes jeg faktisk at emnet "hunde som gave" er en glimrende tråd (der er i hvert fald mange, der er... øh... "mindre" glimrende smiley


  • #17   10. okt 2007 Prisen er heller ikke den samme på de to annc..

  • #18   10. okt 2007 utrolig at man kan gøre sådan.... hva tænker de med... ihverfall ikke med hjærnen...

    En hund er et levende væsen, som trænger tid og kærlighed og ikke en skide taske...


  • #19   10. okt 2007 ja to forskellige priser. sjovt den vist er blevet dyre end den første annonce lød på. hmm

    men ja altså det er jo ikke kun den annonce, synes man har hørt det før, så synes det var et meget godt emne at tage op.


  • #20   10. okt 2007 Man giver ikke levende dyr i gave. Uden det er gennemdebatteret først.

  • #21   10. okt 2007 Det er sket et par gange ja..

    og det er simpelhen frygteligt !

    Kunne aldrig nogen sinde finde på at gi et dyr i gave..

    Godt nok fik jeg en dværg hamster af min Kæreste her for noget tid siden men jeg var heldt skudt i det føreste gang jeg så den lille fyr og så blev ham og hans søster enig i at hvorfor gå ud og købe et nyt når det nu var en af deres unger jeg var alligevel var vild med ..
    Men det er jo aldrig det samme da jeg var forberædt på at sku ha et hamster inden ret lang tid..


  • #22   10. okt 2007 hihi har også fået et hamster.

    var i en dyre butik med ham, og fandt så det sødste hamster. lidt impuls køb, men har haft mange hamstere før. men da vi så skal hente den dagen efter. siger de vi ikke kan købe den fordi den har en kræft knude og skal aflives- øv øv blev faktisk lidt ked af det. og ville så stadig gerne have et

    så kørte han hele kbh rundt for at finde en hamster til mig ville have et creme hamster grin

    og det fik jeg så. smiley men igen det e rlidt noget andet. du kan heller ikke få et forhold til et hamster før efter købet da man sjældent må holde dme inden og de tit ikke er tamme alligevel.


  • #23   10. okt 2007 Hvor sødt smiley

    Jamen det var jo meningen vi skulle ud og købe et sammen
    men så havede hans søster denne unge tilbage og jeg skulle bare ha den op hver gang jeg var der og så blev de enige om at jeg da skulle ha ham smiley

    Men alligevel det er et levende dyr .. det er ikke sikkert at dem der får den kan finde ud af at passe et eller har interresse for det..


  • #24   10. okt 2007 Da jeg i sin tid købte hus et andet sted end hvor jeg bor nu, havde jeg lavet en hønsegård. Jeg ville have race dværghøns. Hvilke racer jeg ville ha`skulle jeg beslutte mig til, ved Roskilde dyrskuet. Så holdt vi house warming, og en veninde forærede mig 5 høns. Røde gode æglæggere. Isa Brown. Men ikke sådan høns jeg havde planlagt at have i min hønsegård. Tog hønsene med ned til min faster på landet. Vi slagtede dem, og lavede suppe af dem. Og så købte jeg ellers de høns jeg ville have, efter at have set racerne på dyrskuet. Næh, man skal ikke gi`levende dyr, hvis ikke det er aftalt med modtageren.
    Tjek mit hønse album, for at se mine flotte høns og hane...


  • #26   10. okt 2007 * Bettina & Christian *

    Du har ret..

    De skønne racer er kommet på mode og alle vil ha dem desværre mest de forkerte mennesker..

    det med at den nye hund skal matche i farverne til den gamle hund ... jamen ved virkelig ikke hva jeg skal sige..


    Jeg er også begyndt at overveje at smutte herinde fra.. men alligevel kan jeg godt li nogle få mennesker herinde fra og syns det er rart at have nogen at spørge om ting og sager det er desværre kun det der holder mig fra ikke og slette min bruger..


  • #29   10. okt 2007 hvis hun har læst her. har hun måske indset at det er helt forkert,

    men det nytte jo ikke noget nu, men måske hun ikke gør det en anden gang


  • #30   11. okt 2007 de/ hun synes det er for meget med 2 hvalpe???

    det skulle den person tænke på lidt tidligere...

    Jeg fikk jo mine 2 som hvalpe , men det var 2 mnd forskjell på dem , og kan bare ikke se problemet... 2 hvalpe dobbelt moro og dobbelt glede ! og arbeidet med dem det elsket jeg, da det er så meget glede med 2 hvalpe/hunde


Kommentér på:
hunde som gave? what

Annonce