Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snik snak udgave 37 ....
  • #345   6. jun 2024 Så vidt jeg kan se, så har du slettet dit indlæg, hvor du skriver, at det er et år siden, at din far døde, og at du savner ham.

Så vidt jeg kan se, er det så dette slettede indlæg, som du så brygger videre på.

• #346   6. jun 2024 Det har jeg bestemt ikke slettet!!!!

• #347   6. jun 2024 #346

Ok, men jeg kan ikke umiddelbart finde det.

• #348   6. jun 2024 Lise-Lotte, det er en statusbesked, og den er der stadig.

• #349   6. jun 2024 Ok, så beklager jeg.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 114 Emner: 30 Svar: 3.580
    #350   6. jun 2024 Jeg beklager meget, Susanne. Jeg misforstod. Det må du undskylde. Jeg havde din killing i tankerne.
    Men ihvertfald: Du kan se, hvem der har liket, at din far er død - og forhåbentlig liket ved en fejl.

• #351   7. jun 2024 Jeg har set, hvem det er, og jeg er langt fra overbevist om, at det er en fejl desværre.

• #352   7. jun 2024 det fleste gange jeg "liker" er det for at anerkende indslaget, og så personen kan se det er læst, det går meget meget sjældent på indholdet af opslaget for så skriver jeg en kommentar ...
    Jeg tror heller ikke på folk herinde er sådan ...

• #353   7. jun 2024 Næh Hanne, men man kan indimellem blive overrasket.

• #355   7. jun 2024 Jeg har ikke skrevet med Anne, så det kender jeg ikke noget til.

• #357   7. jun 2024 Susanne, tjek Isabells seneste statusbesked. Der skriver Anne hvorfor hun har liket dit opslag.

• #358   7. jun 2024 #356

Nu fik jeg så også lige læste hvad Anne havde skrevet, og helt ærligt den sidste del af den besked er sgu så meget under lavmålet.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#360   7. jun 2024 Jeg er enig i, at Annes kommentar i min statusbesked er grov, men jeg kommer ikke til at føle medlidenhed med Susanne over den. Den er ikke i nærheden af så ond, som én jeg engang fik fra hende. Den handlede om, at jeg "udnyttede" min datters og svigersøns kræft på en eller anden måde, jeg heldigvis har glemt - til at få medlidenhed var det vist. DET glemmer jeg hende aldrig for.

• #361   7. jun 2024 Vi hüber på killinger i starten af August. smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#362   7. jun 2024 Så I den blå ballon?

• Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

Følgere: 91 Svar: 324
    #363   7. jun 2024 Annes svar i isabelles status besked er fakta.
    Sådan set ganske fornuftigt skrevet.

• Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

#365   7. jun 2024 Anne skriver det offentlig så kan folk forarges om de vil.
    Susanne derimod har ikke modet til det.
    Så modtager man noget møg beskidt i ens indbakke fra hende fordi så kommer hun af med det og kan samtidig sidde forsat og indtage offer rollen i Forum

Og kan hun skrive sådan noget til andre så må hun også selv kunne modtage.

• #366   8. jun 2024 Jeg er VILD med hvor meget I kan diskutere hvad jeg mener, i stedet for bare at spørge smiley

Nu prøver jeg lige at forklare. Susanne skrev i en tråd herinde, at hun ikke ville være her længere, og at hun havde nok piller til at hun kunne afslutte det her og nu (noget i den dur). Jeg svarer på pågældende indlæg, at det er meget alvorligt at have den slags tanker, og opfordrer Susanne til at kontakte egen læge eller psykiatri for at få hjælp. Susanne sletter sin indlæg. Nogen skriver noget i stil med “jeg håber da ikke at hendes børn kan finde herind og skal læse sådan noget om deres mor på nettet”. Men det behøver de slet ikke, for hun havde skam skrevet helt det samme i et offentlig indlæg på sin fb. Hvor jeg formoder at hendes børn læser med.

Så når man er et sårbart ungt menneske, der er vokset op med Susanne som primær omsorgsperson, og læser på fb, at mutti gerne vil stritte, så tror jeg ikke på, at det er tilfælde, at et af Susannes børn få uger senere forsøger selvmord ved en overdosis.

Jeg gentager - hvis man har tanker om selvmord, så er det rette IKKE at dele sine tanker steder, hvor ens børn kan læse med. Og slet ikke hvis end børn er så sårbare, at de selv går med samme tanker.

Og nej, jeg siger ikke at det er Susannes skyld, at sønnen tog en overdosis. Jeg siger bare, at det er en familie der virkelig har brug for professionel hjælp.

Og at Susanne tidligere har haft en bøf med en tidligere bruger, der drillede hende med at like hendes opslag, kan jeg ikke stå på mål for. Jeg likede som sagt opslaget, fordi jeg - trods Susannes personlighed - har empati for mennesker i sorg. Længere er den ikke.

• #367   8. jun 2024 Nu er du fuld af lægn igen Anne. Men det er jo forventligt fra din side af. Jeg skrev intet på FB den dag, for jeg er jo ikke så dum. Og selv hvis, så havde DU ikke kunne læse det, for mere private emner er kun for venner, og se DET bliver du aldrig!!!!! At DU kun søger konstant og daglig opmærksomhed må derimod være behandlingskrævende.

• #368   8. jun 2024 Mikes mor, hvis du kalder min besked en sviner, burde du melde dig ud af alle forum og gå til psykolog. Det der alt er skrevet til mig offentligt er mange gange værre. Og ja, jeg lægger gerne min "sviner" til offentlig skue. Her er det helt uhørte, jeg skrev til Mikes mor.

"Henvend dig aldrig og jeg mener seriøst ALDRIG til mig igen. Ikke i tråde, Ikke nogen steder. Du er og har aldrig været en ven. Kun endnu en, der har ventet på at stikke mig i ryggen.

Og mig der var så dum og så tæt på at sende dig kørepose gratis.

Du viser blot mig endnu engang, at jeg ikke kan stole på nogen.
    Gid du får karma i nakken."

• #369   8. jun 2024 Isabelle, hvis jeg har skrevet noget sådant, så kan jeg ikke huske det. Det har helt sikkert ikke været ment på den måde, du opfattede det på. Undskyld.

• Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

#370   8. jun 2024
    Har ikke skrevet sviner nogen steder.
    Men du sender møg beskidte beskeder til folk

• #373   8. jun 2024 Det har du faktisk gjort flere gange Miles mor.

• #374   8. jun 2024
    "#18714. apr
    176
    Jeg synes ikke du er slem eller ond.
    Men synes du selv det er fair at sende en sviner afsted i pb og derefter blokere en?
    Men ja det gør du vel for ellers gjorde du det ikke.
    Men det er ok Susanne.
    Vi spiller jo allesammen med de kort vi har på hånden.
    Tillykke med den nye bil."

Det er måske ikke dig, der skriver dette Mikes?

• Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

#375   8. jun 2024 Jamen lad os bare sige det Susanne.

• #376   8. jun 2024 Det er kopieret fra snik snak tråden, der er oprettet den 8. April Mikes. Så det er ikke bare noget, jeg siger.

• Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

#377   8. jun 2024 Det kan jeg godt huske.
    Du er sådan et godt menneske Susanne. Bare synd du er omgivet af tåber som mig smiley
    Måske det er bedst du følger dine egne ord:

Henvend dig aldrig og jeg mener seriøst ALDRIG til mig igen….

• #378   8. jun 2024 Mikes, så længe du sidder og sviner.mig til i flere tråde, kan du ikke regne med, at jeg indimellem får nok af dig og reagerer.

• #379   8. jun 2024 når man begår sig i offentlig forum så må man nok kunne tåle at der både skydes og skydes tilbage ... og at "som man råber i skoven får man svar" ... man kan så kun opfordre til alle lige vender skråen og tænker sig om med måden man formulerer sit budskab på ...

Men Susanne, jeg læste også dit opslag herinde den dag, og uanset hvad jeg ellers mener og hvordan jeg skriver, så må jeg erklære mig enig i at det du selv fortæller ofte bærer præg af at du og måske flere i din familie har brug for en særlig hjælp .. det er så kun ment af en reel omtanke og ikke som en udhængning ... det er kun baseret på ting du selv har fortalt herinde ... din fb kender jeg ikke ...

• #380   8. jun 2024 Hanne, jeg har det fint, ellers tak.

• #381   8. jun 2024 Fik købt nogle brugbare ting til Kliplev mærken i dag. Blandt andet fik jeg en ny pung og en ny taske. smiley

Kommentér på:
snik snak udgave 37 ....

Annonce