{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyreclairvoyance/telepatør
  • #1   9. jun Jeg har hørt både godt og dårligt om Ditte Young.

    Personlig har jeg haft held med at mine dyr skulle være prøve "kaniner" i grupper på facebook smiley

    Nogle af dem har været gode, andre skudt helt ved siden af smiley


  • #2   9. jun Send mig en besked.

  • #3   9. jun Har lige tjekket Ditte Young - hun tager 2.800 kr. for en time, det syntes jeg godt nok lige umiddelbart virker dyrt.
    Særligt hvis der er blandende evalueringer af hende.


  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 13 Emner: 34 Svar: 820
    #4   9. jun Der er lidt forskel på de to ting, så hvad er det helt nøjagtigt du gerne vil ? Er dyret i live ?

  • #5   9. jun Ja, hunden er i live

    Hvad er forskellen?


  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 13 Emner: 34 Svar: 820
    #6   9. jun Den ene kommunikerer (telepati) direkte med dyret og kan ikke kommunikere med de døde.

    Clairvoyance taler ikke direkte med dyret, men kommunikerer via dyrenes "guider/engle" (Det har jeg ikke helt styr på) Kan også kontakte afdøde.

    Nogen skriver at de kan begge dele, men der er stor forskel efter min mening


  • #7   10. jun Jeg kan kun bidrage med nogle rigtig gode erfaringer med Ditte Young, i det min datter har brugt hende en del til sine katte. Jeg har ikke selv snakket med Ditte, men hun kan helt sikkert gøre en forskel, og for min datter, har hun været alle pengene værd. Min datter har også brugt hende iforb. med egne sager med succes.
    Ditte er ekspert i heste, men kan tale med alle dyr. Heste der har været mishandlede, har hun kunne finde ud af, hvad der er sket med dem, som ikke har været åbenlys i forvejen.
    Man kan lære meget af hende, iforh. til ens dyrs særlige behov og ønsker, og hun giver også svar på, hvad der kan ligge til grund for uhensigtsmæssig adfærd, osv.
    Nu skal det her jo ses i lyset af, at vi (min datter) har haft stor glæde af Ditte, men det betyder jo ikke, at alle har den samme oplevelse, men hun er som sagt den eneste jeg kan skrive lidt om.
    Håber du finder den rigtige til dit formål, od det bliver en god oplevelse ??


Kommentér på:
Dyreclairvoyance/telepatør

Annonce