{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

var jeg for hård.???? {{forumTopicSubject}}

har en salgsannonce liggende herinde med min lille chihuahua. Er bare så trist over de useriøse henvendelser herinde, hvor man bruger tid på at sende billeder/maile til mennesker, som på forhånd godt ved at de enten ikke er interesseret/har råd osv. i vores lille hund. hvorfor henvender de sig så??????
Det er hårdt i forvejen at skulle omplacerer sin hund - og vi håber jo hvergang at nu er det rette hjem fundet:-).

Nu fik jeg så nok, på en lidt hård måde sagt fra overfor en herinde - men har lagt mærke til, at der bliver henvendt sig på rigtigt mange salgsannoncer fra dennes side - alligevel har jeg et stik af dårlig samvittighed - så hvad siger i - var jeg for hård??
i går var der en lignende tråd - "kan simpelthen ikke forstå det" - så vi er åbentbart flere herinde, som oplever disse useriøse henvendelser på vores annoncer - Det kan da ikke være rigtigt, kan det???
skriver ikke dette for at hænge nogen ud - men bliver bare så trist hvergang jeg får en useriøs henvendelse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  var jeg for hård.????
  • #1   19. okt 2007 Tror det er en tendens der er kommet, fordi man ikke længere må komme med råd eller fx skrive at hunden ser sød ud....ved det ikke....bare en fornemmelse.
    Nej, synes umiddelbart ikk du var ´for hård´


  • #2   19. okt 2007 synes ikke at du var for hård, da du forklarer hvorfor du skriver som du gør, men synes godt du kunne have skrevet det i en PB smiley

  • #3   19. okt 2007 Jeg syntes ikke du var hård.........du siger det på en pæn måde og jeg kan godt forstå, at du bliver en smule frustreret over mange henvendelser, som så ikke er seriøse alligevel.

    Jeg har også set, at pigens forældre har været inde og spørge på nogle chi´er, så jeg tror da helt sikkert, at de er på udkig efter en.........og en henvendelse fra forældrene tager man nok lidt mere alvorlig end fra en 12 årige........måske har hun bare ville hjælpe med at lede efter en og er faldet for din hund og ville vise den til sine forældre.........tror ikke, at hun tænker på, at du bliver lidt ked af det.......


  • #4   19. okt 2007 Sara W - helt enig og har også skrevet en pm til hende - ved også godt hun kun er 12 år og nok ikke tænker på samme måde som mig. (mon hendes forældre ved at hun sidder herinde og henvender sig til flere der har hunde til salg????)
    har ladet beskeden stå under annoncen, fordi vi har fået flere af disse useriøse henvendelser - så måske et håb om at andre også læser det.
    Vi har brugt virkelig meget tid på at maile billeder og mere info om snøvsen, til rigtigt mange mennesker, som så ikke giver lyd fra sig igen - de kunne vel i det mindste skrive at de alligevel ikke var interesseret - det er vel det mindste man kunne gøre:-) .


  • #5   19. okt 2007 Kan godt forstå dine frustrationer.. det gør bare det hele meget hårdere..

  • #6   19. okt 2007 Self gør de der, jeg henvender mig jo ikke for sjov..
    men har intet modtaget.


  • #7   19. okt 2007 Hej Smilende susie - 1000 tak for dit indlæg.
    det var faktisk pigens forældre som bad om en mail/flere billeder - det var i hvertfald hvad de/hun skrev i vores pm- men må indrømme jeg har mine tvivl - vi hørte ikke en lyd tilbage.
    Men ja de kan sagtens være på udkik efter en chi eller en anden lille hund - det tror jeg da du har ret i.


  • #8   19. okt 2007 Vi har ingen mail fået, også troede vi at i ikke ville have ham solgt til os.

  • #9   19. okt 2007 Selvfølgelig har du det sara - vi har sendt dig mail på din mailadresse du selv sendte os over pm og vi har efterfølgende henvendt os på din pm, for at høre om du stadig var interesseret og om du fik billederne. vi har bare intet hørt igen.

    skriver heller ikke om dig generalt og ønsker ikke at udstille dig. men henvender mig mere pga frustrationen over alle de useriøse henvendelser der er herinde.


  • #10   19. okt 2007 Undskyld, men så må der være noget galt med min mail..

  • #11   19. okt 2007 Hun har vel lov til at forhøre sig rundtomkring kan jeg ik se et problem i.Må man heller ik både forhøre sig i Fona og Merlin angående noget eletronik man vil købe?
    Og hun har da ret det er da dyrt for en hund i måske allerede har ødelagt !!


  • #12   19. okt 2007 Vil slet ikke blande mig i om du var for hård eller ej, men vær lige opmærksom på at alt efter hvor man har sin mail er der kæmpe forskel på hvor store filer eller billeder man kan modtage på den *S*

  • #13   19. okt 2007 Dorthe - Ja selvfølgelig og det har også været et svært svært valg - elsker nemlig dem begge meget højt.
    der er primært 2 årsager - dels ser vi på deres sind - hvem tror vi bedst klare en omplacering, når nu ikke det kan være anderledes. og der er snøvsen, bare mere robust af sind, end vores Mille er.
    den anden årsag er at lille mille var igennem en stor operation, da hun var 4 mdr. gammel - hun brækkede hendes ben helt oppe ved hofteskålen og har fået fjernet det meste af den kugle, som sidder oppe i hofteskålen. hun trives fint nu og bruger sit ben optimalt - Dyrlægen kalder hende for hans lille mirakel hund - men pga. vi ikke ved om det senere kan give komplikationer har vi valgt, at hun bliver hos os - så vi er sikre på at hun får en ordentlig behandling og at hun ikke falder i hænderne på nogle forkerte mennesker der kunne finde på at avle på hende - dårligt ben eller ej.
    Så hun bliver familie nusse hund her hos os og så må vores dyrlæge undervejs være med til at afgøre om hun kan få hvalpe eller ej - det er ikke afgørende for os - men vi ved at det er afgørende for masser af mennesker, som har små chi tæver.
    håber det var svar nok smiley


  • #14   19. okt 2007 Irene:


    Det er så jeg kan bedømme alle de andre smukke hunde, da min bror ejer den anden profil.. og vi bor heller ikke sammen mig og nikolaj. Har lagt mærke til at du giver meget kritik i andres forums smiley


  • #15   19. okt 2007 har................................

  • #16   19. okt 2007 Team tricolor - nej har absolut ikke lyst til at komme ind på hvorfor vi skal flytte i lejlighed - bliver en smule for privat til dette forum - kan heller ikke se hvad det kommer sagen ved - men livet går jo ikke altid som man havde tænkt sig vel.

    Anders c - vores hunde er ikke ødelagt og nej det er absolut ikke dyrt for en chi med et harmonisk sind og en stamtavle - jo hun må godt forhøre sig - men kunne i det mindste henvende sig tilbage, hvis ikke interessen var der alligevel - det er jo ikke døde ting vi handler med, som i merlin eller fona vel.

    sara - har også sendt dig pm beskeder, der blev ignoreret - men du er ikke den eneste man intet høre tilbage fra og det er absolut ikke min intention at hænge dig ud herinde - så jeg synes vi stopper tråden nu - for saras skyld.


  • #17   19. okt 2007 ^Årh, er jeg ked af at hører det med Mille..
    men tak, hm.. har i beskeden stadig så prøv at sende den igen, hvis ikke så behøver i ikke.


  • #18   19. okt 2007 Team tricolor - ja lidt nysgerrig har man vel lov at være, så fortsat god undren - helt ok og ja vi håber også på et super godt hjem til ham.

    Sara. Bedre ide - hvis i har interesse i lille snøvs - så må dine forældre ringe til os - nummeret kan du få over pm -men det er dine forældre vi handler med og ikke dig, så derfor er det dem vi skal snakke med.


  • #19   19. okt 2007 Irene - ja det ville være så dejligt med et hjem, hvor man fortsat kunne følge ham - 1000 tak for din indlevelse - det gør nemlig rigtigt rigtigt ondt at skulle af med ham.

  • #20   19. okt 2007 Ja ja, rolig nu.. :-S
    Det ved jeg jo godt.
    Måske bare ikke rart at købe af nogle sælgere, som har en del imod mig....


  • #21   19. okt 2007 Har intet imod dig overhovedet - kender dig jo ikke - men undrede mig blot over alle disse henvendelser man aldrig får svar tilbage på. er slet ikke i tvivl om at du elsker din dejlige dalmatiner overalt på jorden.

    desuden foreslog du jo selv, at vi kunne sende dig mailen igen - men det har jeg ikke lyst til - så hvis i fortsat er interesseret i vores snøvsen - så er det dine forældre vi have henvendelse fra. Desuden har du jo selv skrevet inde under min annonce, at i snart skal købe en chihuahua et andet sted ik?

    men jeg stopper tråden nu og håber på nogle seriøse henvendelser, fra en dejlig familie til min lille snøvsen. og så sletter jeg i øvrigt dine kommentarer under min annonce.


  • #22   19. okt 2007 Okay :o)
    Ja, men de er ikke født endnu..
    Men vi kontakter jer hvis vi springer fra hos de andre.
    Hav en god weekend! Hilsen os.


Kommentér på:
var jeg for hård.????

Annonce