{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
350 visninger | Oprettet:

Så må hun lege! {{forumTopicSubject}}

Efter fie's fald som gjorde hun slog hovedet direkte i jorden,fik hun en sprøjte og hun skulle holde's i ro..

Det var meget svært da hun normalt lege det meste af dagen væk..

Men nu må hun lege også det altså bare at komme ud en tur idag og lade hende lege men vi skal vel stadig være lidt forsigtige..

Ja jeg er lidt i tvivl for dyrelægen sagde at efter et par dage kunne hun lege normalt igen men skal man ikke stadig passe på???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så må hun lege!
  • #2   21. okt 2007 Ja det sytes hun også..

Hun er blevet rigtig sur her i dagenes løb fordi hun ikke har måtte lege.. Så hun gået hen i sin kurv demonstrativt og begyndt at pive..

• #4   21. okt 2007 Ja også det og nyt dækken,ny snor og sele og en nyt legetøj..

Så nu vi klar til en frisk rigtig god gå tur og til en rigtig god gang lege men hun bliver dog ikke sluppet løs er højløbsk..

• #6   21. okt 2007 Jeg er glad for det ikke gik værre. Detlødmeget voldsomt for det lille pus.

Pas nu på hende, det skader ikke at pyldre en dag eller to ekstra ;o))

• #7   21. okt 2007 Janie F .... 45 dejlige år .

Du kan tro der bliver pyldret og nusset om det skøre kræ, hun er møg forkælet , Fie er bare så snobbet og fin på den....

Jeg skal lige sige at jeg holder rigtig meget af Fie hun er så sød og nem ,men er blevet lidt fin på den ,overder hunde hun møder med næsen i sky...Jeg tror det er det nye dækken...

Kommentér på:
Så må hun lege!

Annonce