633 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

hvor sover vuffen? hvor sover vuffen?

Hey smiley

Da min kæreste boede her sov hunden ikke i sengen, men nu hvor han bor i kbh har jeg haft vapsen oppe og sove i sengen nogle dage. Han hopper rundt og jeg vågner mindst 3-4 gange om natten. Ih. Så han blev smidt ud i køkkenet og sove igen..

Så lå jeg og tænkte på det igår og fik helt dårlig samvittighed over at han ska sove derude i køkkenet helt alene..
Men på den anden side..er det ikke normalt? -det da ikke synd for hunden?

Hva sys i? og hvor sover jeres hund?

smiley ha en skøn dag

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eletriker to disconnect washing machine and install plug 1.090 kr.
  • Vandafløb (E:36-10) på Bosch vaskemaskine (WAT2869ISN/54) 1.010 kr.
  • Bolten på garageporten skal genmonteres 4.000 kr.
  • Fjerne æbler som ligger på græsset og fjerne ukrudt på terrassen 1.100 kr.
  • Montering af frontlåge på opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hæk mm 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor sover vuffen?
  • #1   23. okt 2007 altså mine 2 sover begge i sengen ....
    Har aldrig overnattende gæster smiley så har ikke oplevet det problem endnu .. men de kan sagtens sove i deres sofaer

• #2   23. okt 2007 Min sover i soveværelset, men ikke i sengen. Hun mosler rundt hele natten hvis hun sover i sengen, det er næsten ikke til at holde ud.

• #3   23. okt 2007 Heike- det er heller ikk synd som sådan.. tror bare det er de hundeøjne min vapser kan lave, der gør at man får helt dårlig samvittighed smiley

• #4   23. okt 2007 Gizmo sover også i sengen. Og hvis man sætter ham ned i kurven venter han bare til man sover så hopper han op igen:)
    Og ude ved kæresten ligger Gizmo også i sengen, ellers får vi ikke sovet pga. hyl:)

• #5   23. okt 2007 det er over hoved ikke synd at hunde ikke sover i sengen.. det er jo ikke deres natur at sove i en seng... vores sover på et tæppe ved siden af sengen.. og det med tæppet er jo heller ikke nødvendigt men tror man gøre sådan noget fordi man ikke selv vil bryde sig om at ligge på gulvet og sove..

• #6   23. okt 2007 i sin hundekurv med sin bamse

• #7   23. okt 2007
    Min må sove hvor hun vil. Jeg kunne aldrig finde på at forhindre hende i at sove sammen med os hvis det er det hun vil. Hun må gerne være i sengen og sover som regel også i sengen.

• #8   23. okt 2007 vores 3 hunde sover hvor det passer dem, ofte lidt i sengen og lidt under - alt efter hvor varmt det er

• #9   23. okt 2007 Panda sover i sengen.

Jeg havde ellers købt en rigtig stor transportkasse, som han skulle sove i, men der er jo så HYGGELIGT at have ham oppe i sengen, så det holdt et par måneder smiley

Og jo jeg bliver vækket af ham nogle gange, men ikke så mange at det gør noget

• #10   23. okt 2007 min sover bl.a. ikke i senge p.g.a. jeg ikke vil have hendes menstrations blod, og hunde hår i sengen..!

• #11   23. okt 2007 Min sover lidt i sengen, lidt på soverværelsesgulvet, lidt på hans chaiselong i stuen, lidt inde på kontoret - og så tøffer han som regel også ud på græsset en tur i løbet af natten og får sig en morfar.

Slutter altid af i sengen - eller rettere oven på mors mave...

• #12   23. okt 2007 Luna har sin egen halvdel af sengen *G*

• #13   23. okt 2007 Min hund har fra første nat haft gangen og køkkenet om natten. Han sover på trægulvet selvom han har et dejligt tæppe :o)

Hvordan har man et privatliv hvis hunden sover i sengen?

• #14   23. okt 2007 vanessa - LOOL ja det er godt jeg har en gammel hund der godt vil dele

• #15   23. okt 2007 Nicki sover i sengen, godt langt nede under dynen mellems ens ben. det er så hyggeligt og her synes vi det er okay, vi skifter bare sengetøj temmelig tit

• #17   23. okt 2007 Lola sover i hendes egen kurv i soveværelset, netop for at hun ikke er helt afskåret fra "flokken"...

En sjælden gang imellem tager min kæreste og jeg madrassen ind på gulvet i stuen med dynerne og sover der, og så ved Lola godt at hun også er velkommen til at putte med os - hun elsker det smiley

• #18   23. okt 2007 Silas sover på sit tæppe ude i gangen, men der er også åben ind til køkknet, så han har lidt mere plads omkring sig smiley

• #19   23. okt 2007 Mine sover ikke i sengen -eller soveværelset da jeg gerne vil have mit privat liv der, og der ud over ville det også knibe med at der er plads til 4 hunde i vores soveværelse/seng hvis vi selv skal være der... ;o) Gaia sover i køkkenet og har en transportkasse med tæppe at ligge i (lågen er åben) og de 3 andre har gangen og spisestuen, Cihvas ligge som regl i sit bur (lågen er åben), eller på ryggen foran soveværelsesdøren, Cody ligger på måtten foran hovededøren - han vil gerne være hvor det trækker.. Og Flica ligger som oftest i den lænestol de har fået i spisestuen...
    De kan dog godt sammen tider komme ind i sengen og hygge når jeg vækker min anden halvdel om eftermiddagen -han arbejder om natten.. :o)

• #20   23. okt 2007 Mine sover i sengen og har altid gjort det jeg synes det er hyggeligt og de nyder det også, så de ligger og putter godt under dynen:o)
    Nad... Synes ikke det er synd, det bestemmer du vel, bare du gør det klart hvad du vil have så hunden forstår det:o)

• #21   23. okt 2007 Privatliv???

Hvad er nu det???

• #22   23. okt 2007 Min sover i et hundehus i hans hundegård ..

Det er da ikke synd for din hund at han ikke må sove i sengen .. det dør den nok ikke af ;o)

• #23   23. okt 2007 Vega sover i sin kurv ved siden af os i soveværelset. Zanto starter som regel i sofaen, men kommer ind i soveværelset i løbet af natten - der ligger han på en dyne ved siden af sengen. Sidst på natten er de som regel begge i stuen - Vega i sækkestolen og Zanto i sofaen.

Da vi var på ferie i sommers fik Vega lov til at sove i sengen ved os eller børnene - hun kunne fint finde ud af at det var ok på ferien men ikke hjemme.

• #24   23. okt 2007 vi hygger os med at have hundene i sengen, men syntes da det er op til dig hvor du har lyst til at have den. tror nu godt de kan lide at være omkring en, det behøver jo ikke være i sengen, men i kurven på gulvet eller på et tæppe i gangen, med døren på klem

• #25   23. okt 2007 Daisy sover hos os. Enten i kurven eller også skal hun op og putte i sengen hos os :o)
    Men hun har det tit meget varmt oppe i sengen, så hun kan bedst li at ligge i sin kurv.

• #26   23. okt 2007 Laika og Chips mener de skal sove i sengen. Det er ikke altid jeg er af samme overbevisning. Laika er den der er værst til at hoppe op i sengen og nuppe dyne samt hele fodenden.
    Har forsøgt at lokke hende ned på gulvet i en stor bunke dyner og hynder så frøken magelig stadig kunne ligge blødt. Jeg kunne lige så godt have slået hende. Tak skæbne nogle øjne jeg fik. Den slags bedende dårlig-samvittigheds-øjne der siger: "Hvorfor hader du mig sån?!"
    Bliver muligvis nød til at vænne dem til ikke at sove i soveværelset. Hvilket sikkert ikke bliver taget i mod med kyshånd.

• #28   23. okt 2007 Balder sover på gulvet i soveværelset - Lige ved siden af hans kurv...

Kommentér på:
hvor sover vuffen?

Annonce