{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Hjææælp {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har tænkt på at anskaffe mig en hund..
Men har læst mig til at mine drømmehunde ikke er til en førstegangs hund (dobermann + grand danois)

Jeg har læst en del indslag nu, og har fundet en masse spørgsmål så jeg gerne vil forsøge at svare på, så det måske er nemmere at hjælpe mig:)

Hvilke krav/forventninger har du til hunden? Jeg vil gerne ha en stor rolig hund! gider ikke de små. (det skulle måske lige være en fransk bulldog)

Har du haft hund før - og herved har noget erfaring? jeg har næsten altid haft hund, vokset op sammen med en dalmatiner og en tæppetisser(kan ikke huske hvilken race)

Hvad har du af tid til en hund i hverdagen? jeg synes selv jeg har tid nok + jeg arbejder 200m fra hvor jeg bor, så jeg er tit hjemme.

Hvor meget vil du træne og stimulere din hund? Jeg har læst at det er noget man SKAL gøre hver dag. så det vil jeg da forsøge at gøre.

Har du have? Nej. men bor 300m fra en kæmpe skov.

Hvad med økonomien, både til foder og dyrlæge, for ikke at nævne købet af hunden? Den er iorden. har dog et spørgsmål omkirng det - hvor meget spiser sådan en for om måneden?

Hvad vil du bruge hunden til? Score damer! nej jeg har altid elsket hunde, og har savnet en siden mine forældres sidste hund døde. så som en ven.

Har jeg glemt noget???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjææælp
Kommentér på:
Hjææælp

Annonce