{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Vild Leg {{forumTopicSubject}}

Har lige et spørgsmål til om min lille Bamse er bare lidt normal hehe.

Syntes når han leger er han ret vild, suser frem og tilbage mellem alle rum, rusker vildt i legetøj, knurre, det er ret så tungen kommer så langt ud af halsen at den rør jorden, virkelig som om han har løbet en maraton.

Ja jeg kender jo ikke så meget til hunde så derfor spørger jeg lige lidt forsigtigt, om det er normalt.

og hvad når han bliver ældre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vild Leg
  • #1   30. okt 2007 måske mine hunde gør det også og det er fra den ene sofa til den anden og ind i det andet rum og tilbage igen.

  • #2   30. okt 2007 vores cocker han får sadan nogle flip nogle gange så løber han frem og tilbage ude i haven med 100 i timen ud og ind mellem blomster og bed og så hænger hans tu´nge også helt ude at munden smiley

  • #3   30. okt 2007 Min jack russell på 8 mdr. gør det samme. Han styrter rundt i lejligheden, og kaster rundt med sit legetøj, også selvom han har været ude. Jeg synes det er meget sjovt, og han holder jo op igen

  • #4   30. okt 2007 Da min var hvalp havde han det der vidst blir kaldt "ulvetime" hver aften v 20 tiden.. Han spænede rundt som en sindsyg i hele lejligheden i fuld fart op og ned af ting, kastede med legetøj, alt dette i fuld fart.. he he så ret sjovt ud.. Det stoppede han med da han blev lidt ældre..

  • #5   30. okt 2007 Mickey har lært at indenfor er man rolig, men når vi går tur, kan han engang imellem godt få et flip, og så bare tage en kæmpe rendetur på marken/grønt område, hvor han også løber 100 km i timen rundt og rundt.... Og så kommer han luntende tilbage, glad og tilfreds smiley

Kommentér på:
Vild Leg

Annonce