{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Adfærdsproblemer {{forumTopicSubject}}

Hej

Håber at I herinde kan hjælpe mig lidt...

Har du adfærdsproblemer med din hund???

Har du haft adfærdsproblemer med din hund??

Kender du en der har adfærdsproblemer med sin hund??

Hvis du kan svare ja til en af dem... ved du så hvor du skal finde hjælp?????

Samt hvor ville du først søge hjælp???

På forhånd tak for hjælpen....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Adfærdsproblemer
  • #1   30. okt 2007 jeg har ikke adfærdsproblemer med mine hunde men vil godt byde ind på hvor jeg ville henvende mig.
    hos dyrlægen - det kunne være smerter
    hos opdrætter eller andre med samme race
    hos min hundetræner der også er teapeaut


  • #2   30. okt 2007 Jeg ville gøre brug af de ekspertiser der er herinde bla.
    hundeejer Lillen eller Kisser som begge er kanon dygtige!

    / Trine


  • #3   30. okt 2007 ja, marlene herinde fra HG, hun er dygtig og har hjulpet min arbejdskollega med deres store tyrkiske ulvehund. Den var meget aggressiv overfor ejer, nu har de det godt sammen.
    (link fjernet)


  • #4   30. okt 2007 1. de nuværende hunde......NEJ.

    2. Min forhænværende .......JA

    3. JA.

    4. Jeg ved hvor jeg IKKE skal søge hjælp.

    5. I min klub hvor folk står med samme race.



  • #5   30. okt 2007 Tak for svarene.. bare bliv ved...

    Det er ikke fordi jeg har adfærdsproblemer med mine hunde... Jeg er adfærdsbehandler og søger info om hvor jeg skal annoncere for mig selv. Så flest af dem jeg kan hjælpe finder frem til mig...

    Det er det jeg skal bruge svarene til... smiler


  • #7   30. okt 2007 jeg har også fået hjælp af marlene herinde fra, og alle hendes klienter kommer pga. god mund til mund reklame. Hun har ikke selv reklameret for noget.
    Selv en hundemassør har henvendt sig, for at høre om han må henvise hundeejere med adfærdsproblemer til hende, selv om hun endnu ikke er helt færdiguddannet. så sørg for at være god, sød og hjælpsom, så lader folk det gå videre. evt. kan du måske få en aftale med en dyrlægegruppe?


  • #9   30. okt 2007 Jeg er uddannet på Etologisk institut og jeg bor i Givskud...

  • #11   30. okt 2007 Vi har haft problemer med Baloo - men det var os der var adfærdsvanskelige - så det har vi fået rettet op på nu... :O)

    Derudover har vi overtaget en hund med seperationsangst (adfærdsproblem???) Hvilket vi har fået kureret nogenlunde selv - pga den viden jeg har fået fra en tidligere bekendt som er adfærdsbehandler...

    Hvor ville jeg henvende mig idag? Tja... Hvis det blot var et problem som jeg mente kunne klares med skriftlig eller telefonisk hjælp, så ville jeg henvende mig til Lillen herinde... Hvis ikke, hmmm... Tja, så ville jeg nok ofre pengene og tage turen over til Lillen hvis hun mente hun kunne hjælpe... :O)


  • #12   31. okt 2007 Jeg ved ikke hvad nr. de er nået til nu, da det er nogle år siden jeg blev færdig der over...

Kommentér på:
Adfærdsproblemer

Annonce