{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
416 visninger | Oprettet:

min hun er ved dyrlægen. {{forumTopicSubject}}

jeg har lige afleveret min dejlige hund ved dyrlægen, hun skal ha revet sine hjørnetænder ud, da de ikke var til at rokke med, dyrlægen sagde at hun kunne være træt på lørdag efter det (lørdag skal vi til udstilling i Hernng) er der nogen der har erfaring med dette? og kan man se at de er revet ud? er bare så bange for at jeg ikke gav det nok tid, men ønsker heller ikke at hun skal have ondt når de nye nu ikke kunne være der.

ellers trænger jeg bare til lidt ynk, da det var hård at aflevere hende derover, og jeg skal først ringe kl 14 og hører hvordan det er gået, jeg er en pyller mor =(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hun er ved dyrlægen.
  • #1   31. okt 2007 tak =)

• #2   31. okt 2007 Klart du er pylret - held og lykke ;O)

• #3   31. okt 2007 Min Bolette har fået trukket en blivende hjørnetand ud fordi jeg sov i timen og ikke fik trukket mælkehjørnetanden ud. Så når dyrlægen anbefaler det, så er det fordi det er nødvendigt.

Det kunne godt ses på Bolette det første stykke tid.

Hvis jeg var dig, så ville jeg printe en dyrlægeerklæring ud fra DKKs hjemmeside - den er her: (link fjernet)
    og få dyrlægen til at udfylde den med diagnosen på din hund.

Den giver du til ringsekretæren inden racen skal bedømmes, og når det så bliver jeres tur, så skal dommeren se den, mind gerne selv om det når I skal til. Det betyder at han ikke må dømme hunden ned på det. Er dommeren udenlandsk vil jeg foreslå at den skrives på engelsk - diagnosen.

Held og lykke både med operationen og Herning.

• #4   31. okt 2007 hvis din hund ikke friks nok til den udstilling er det jo nok bedst at blive hjemme, håber at opertionen af hjørnetænder forløber sig fint ..

Hilsen karin

• #5   31. okt 2007 cadence har tabt alle sine tænder uden problemer, men hjørnetænderne sad altså fast, derfor søgte jeg dyrlæge, hun hun mente ikke at røg ud af sig selv da det var dem alle, så håber bare at de ved hvad de gør, i hvert fald håber jeg da at hun stadig kan komme med til herning, men nu må vi se..

Kommentér på:
min hun er ved dyrlægen.

Annonce