Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flåt bid
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 114 Emner: 30 Svar: 3.586
    #1   24. apr Der kan godt være en hævelse, men der må ikke være en rødme, der breder sig omkring bidstedet.

• #2   24. apr Den der knop ser ret harmløs ud. Der kan godt komme en irritation der hvor flåten har bidt der nogen gange kan være der temmelig længe. Det der ikke må ske er som Isabelle siger en rødmen der breder sig ud fra bidstedet. Den kommer dog som regel inden for et døgn eller to.
    Men er du i tvivl eller nervøs så få dyrlægen til at kigge på den.

• #3   24. apr Isabelle og Mette mener I erethyma migrants? Det får hunde desværre ikke. Det ville være en god pejle snor.

Jeg synes heller ikke det ser bekymrende ud. Der kommer ofte noget lokalt irritation på bidsteddet.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 114 Emner: 30 Svar: 3.586
    #4   24. apr Jeg har ikke et navn på fænomenet, Louise - men jeg tænker sådan cirka nedenstående smiley

"Konsultation med dyrlægen: Hvis du har mistanke om, at din hund kan være blevet bidt af en flåt og den får udbredt rødme omkring biddet eller området hæver og bliver varmt."

• #5   24. apr Isabelle det lyder også fornuftigt nok. Bare man ikke kigger efter det samme udslet som mennesker får.

Kommentér på:
Flåt bid

Annonce