Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flåt bid?
  • #1   21. jun 2016 At alt er ude og at der ikke kommer en rød ring om

• #2   21. jun 2016 Den er bare så lille at jeg ikke kan få fat med flåt kortet eller en pincet :S

• #5   21. jun 2016 Den var mini, fik den fjernet med negle saks, den sad ikke godt fast heller. Men mine alm flåt fjerner midler virkede ikke. Jeg skriver datoen ned og satser. På at der intet skete

• #6   21. jun 2016 Du piller flåten af. Hvis diverse værktøjer ikke virker så må en ven med gode negle hjælpe dig.
    Så renser du såret med noget klorhexidin.
    Og ringer til din læge om denne synes der skal gøres yderligere. nogle læger udskriver medicin bare den har bidt en, andre vil afvente en evt. Reaktion i huden. Det må han eller hun kunne snakke med dig om.

• Bente H
    Bente H Tilmeldt:
    jan 2012

Emner: 7 Svar: 61
    #9   21. jun 2016 Det er muligt at give sådan en fætter en klat tandpasta eller lign. Så kan den ikke få vejret og falder af.... forsøg udført på egen hånd smiley

• #11   22. jun 2016 Jeg plejer at bruge en spids pincet til at fjerne flåter med - så kan de være nok så små men skal nok blive taget alligevel smiley Evt. tegn en cirkel omkring det røde og hold øje med om det vokser.....

Kommentér på:
Flåt bid?

Annonce