638 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Købe udenom amerikanske firmaer/varer Købe udenom amerikanske firmaer/varer

Køber I/du så vidt muligt varer der støtter andre lande end USA ...

Vi gør, jeg ser det som sådan ikke som en boycut af USA men som en nødvendighed at omsætning og penge bliver i de lande det nu skal til at øge deres forsvarsbudgetter væsentligt, derfor mener jeg det er vigtigt at støtte ved at købe varer fra primært Europæiske producenter .. og fra firmaer der ikke er opkøbt af amerikanske selskaber ..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købe udenom amerikanske firmaer/varer
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 114 Emner: 30 Svar: 3.587
    #1   25. apr Jeg må erkende, at jeg ikke har tænkt over det - men jeg har tjekket og kan konstatere, at jeg har nogle fantaer liggende i køleskabet. De er amerikanske. Derudover har jeg vist ikke noget - og vil nok undlade at købe amerikanske varer, så længe Trump fører toldkrig.

• #2   25. apr Jeg er ikke fanatisk, men i det store hele forsøger jeg at undgå amerikanske varer. Jeg synes ikke altid, det er så nemt at gennemskue hvilke varer, der er amerikanske. Mange varer er jo amerikansk eller delvis amerikansk ejet, selv om mærket oprindelig var europæisk, og måske stadig ofte opfattes som europæisk.

Nu er der ikke så mange varer, hvor jeg foretrækker amerikanske mærker, så indtil videre har der ikke været meget udfordring i det.
    Men f.eks. Ouna's specialfoder Royal Canine Hypoallergenic , som er amerikansk ejet, bliver ikke skiftet ud, for hun er lidt sart og det trives hun på, og det er trods alt vigtigere for mig.

• #3   25. apr Jeg undgår, så vidt muligt, amerikanske og kinesiske produkter.
    Men hvem er det lige vi rammer, når vi lader være med at købe Coca-Cola? Er det Amerika, eller er det de mennesker, der arbejder på Carlsbergs Bryggeri i Fredericia (hvor ca 800 mennesker bla tapper Coca-Cola)??

• #4   25. apr Det kan nemlig være rigtig svært at gennemskue hvor pengene ender ..

@ Lise-Lotte, som en økonom sagde, på den lidt længere bane så er det amerika man rammer ... for behovet ændres ikke, men kan man flytte købet til europæisk så skabes der arbejdspladser i andre produktioner istedet .. ...

Kommentér på:
Købe udenom amerikanske firmaer/varer

Annonce