Købe udenom amerikanske firmaer/varer Købe udenom amerikanske firmaer/varer
Køber I/du så vidt muligt varer der støtter andre lande end USA ...
Vi gør, jeg ser det som sådan ikke som en boycut af USA men som en nødvendighed at omsætning og penge bliver i de lande det nu skal til at øge deres forsvarsbudgetter væsentligt, derfor mener jeg det er vigtigt at støtte ved at købe varer fra primært Europæiske producenter .. og fra firmaer der ikke er opkøbt af amerikanske selskaber ..
okt 2023
Følgere: 114 Emner: 30 Svar: 3.587
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 31 Svar: 5.490
Nu er der ikke så mange varer, hvor jeg foretrækker amerikanske mærker, så indtil videre har der ikke været meget udfordring i det.
Men f.eks. Ouna's specialfoder Royal Canine Hypoallergenic , som er amerikansk ejet, bliver ikke skiftet ud, for hun er lidt sart og det trives hun på, og det er trods alt vigtigere for mig.
jul 2009
Følger: 23 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 3.495
Men hvem er det lige vi rammer, når vi lader være med at købe Coca-Cola? Er det Amerika, eller er det de mennesker, der arbejder på Carlsbergs Bryggeri i Fredericia (hvor ca 800 mennesker bla tapper Coca-Cola)??
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 94 Hunde: 4 Emner: 956 Svar: 17.907
@ Lise-Lotte, som en økonom sagde, på den lidt længere bane så er det amerika man rammer ... for behovet ændres ikke, men kan man flytte købet til europæisk så skabes der arbejdspladser i andre produktioner istedet .. ...
Købe udenom amerikanske firmaer/varer