605 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Amerikansk bully Amerikansk bully

Jeg har set Signe moldes TV program om amerikanske bullyer, jeg syntes det virker til at være lidt skeptisk er de enlig lovlige er de ikke, og så kunne jeg ikke lade være med at tænke på vi har mange lovlige racer som ligner og minder meget om bullyen lovlige racer hvor man ikke skal være bekymret for de bliver aflivet.

For mig virker det lidt egoistisket man vælger få en hund, velviden om den måske skal aflives da vi ikke rigtig har en orndlig lovgivning.

Jeg er uden tvivel helt sikkert på det fantastiske hunde, men desvære syntes jeg også typerne der har disse hunde er en hvis slags mennesker og fred være med det, men skal sådan hund have et godt ry så syntes jeg også dem der har dem skal tænke på hvordan de fremstiller sig selv og deres hund.

Ja undskyld i må godt kalde mig en gammel fordomsfuld mand

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amerikansk bully
  • Lola H
    Lola H Tilmeldt:
    feb 2025

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 22
    #1   9. maj Må indrømme at jeg synes man alt for tit hører om aggression og andre adfærds problemer i den race der, så jeg går en stor bue udenom dem, når jeg møder dem. Men det er lige så meget det at den type personer som har racen bestemt ikke er nogen jeg gider hænge ud med smiley

• #2   9. maj Racen er i en gråzone. Den er lovlig med stamtavle og ulovlig uden stamtavle.
    DNA-test virker ikke fordi man ikke har racens dna-profil i vores system.

De er i øvrigt meget lidt raske, særligt de små.

• Lars  H
    Lars H Tilmeldt:
    maj 2025

Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1
    #3   10. maj Anne julie

Så den jo ulovlig også med tavle, eller bestemmer en tavle over dna profil.

Så er forbudslisten jo til at lukke op og skide i hvis man kan lave nye racer af de ulovlige kalde det et nyt fanzy navn vupti lovlig.

Er denne race ikke bare lovlig til en betjent besluttwr sig for den ikke er, tavle eller ej

• #4   10. maj jeg har set nogle der ligner den der kvægrace med genfejlen hvor de overproducerer muskelstørrelse.
    De var ved gud ikke særligt kønne...

• #5   12. maj Egentligt synes jeg at racespecikke forbud er en dum vej at gå og jeg kan godt forstå frustrationen hvis ens yndlingsrace ser ud på en måde hvor den risikere at komme i klemme. Men for pokker hvor er der altså ofte ejere af den slags hunde der seriøst skyder sig selv i foden når de forsøger at råbe op om at de synes lovgivninger er forkert. De får ofte i stedet bekræftet alle de fordomme, som findes om dem. Især det med at det er hunde man har som 'potensforlænger' - uanset om man er M eller K.

Kommentér på:
Amerikansk bully

Annonce