{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

hun bider i sin pote? {{forumTopicSubject}}

ja anja, som er baltos ejer... har et problem... balto har, siden hun var lille bidt meget i sine poter, I PERIODER, hun , når det er rigtig slemt, bløder og har sår, og virker selvfølgelig yderst generet af det,, hun har været til dyrlæge MANGE gange, og får same svar hver gang >: det er normalt når hunden har hvide poter... så har hun fået afvide at det måske var allergi,, men det ved de ikke med sikkerhed..

har i oplevetdet, ved i hvad det er? nogen der har et bud, evt en GOD dyrlæge, i muligvis allergi omkring horsens området? - vejle osv

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hun bider i sin pote?
  • #1   7. nov 2007 vi har været ved bygholm og i lund, INGEN hjælp.. blot den overskrævne besked,, hun har også haft voldsomt udslet omkring halsen, som har vist sig at være halsbåndet.... men poterne,, det kommer og går,,, og hun kan gå i panik over det,, fordi hun simpelthen ikke kan kl/bide så det går over HJÆLP

• #2   7. nov 2007 hej....det er da ikke godt men ved desværre ikke noget,,,,ellers siger jeg det til diig...

• #4   7. nov 2007 okay tak smiley nej det er slet ikke godt,, hun har ikke bidt i en periode på 2½ md,, og her de sidste aftener er hun gået helt amok igen, på den ene pote... hun gider selvfølglig ikke blive ved med at gå til dyrlæge og give 5-6-700 kr når det er samme svar hver gang, uden forklaring eller behandling..

jo der er en pille behandling hvor hun skal være på piler hele tiden, dvs 4 piller om dagen, 100 piller koster 300 kr, og virker kun når hun bruger dem, efter endt behandling går det amok igen

• #5   7. nov 2007 Jeg har ved guderne aldrig hørt at hvide poter skulle være årsag til at man skulle opføre sig sådan!!! Kan godt forstå at I ikke er helt tilfredse med den besked...

Når hunden nu har haft udslæt af noget een gang, ville jeg også mistænke allergi - eller kaste en tanke på om det er psykisk betonet adfærd.

Da jeg er fra nordjylland kan jeg desværre ikke hjælpe med en godt dyredoktor

• #6   7. nov 2007 det rigtigt, men ved de "mere" indenfor ex allergi smiley for det er selvfølgelig træls at bruge Så mange penge på ingenting... men kunne jo prøve at ringe først

• #7   7. nov 2007 Prøv og køb noget at vaske hendes poter i, vi har gjort det med Cosmo, kan ikke huske hvad det hedder, men det hjalp ham..

Det er en hvid flaske med blåt skrift, det slår de baktiere ihjel som kan drille..

• #8   7. nov 2007 mht til det psykiske,,, hva tænke rdu så der? bare af ren nysgerrighed.... personligt tror jeg ikke det er psykisk..

• #9   7. nov 2007 line, vil du prøve at finde ud af hvad det hedder+?

• #10   7. nov 2007 rosa gjorde det sidste år ..og ja som dyrlægen siger kan det være allergi... specielt hos hvide hunde

• #11   7. nov 2007 men det mystiske er jo, at det kommer i perioder,, der har intet været i 2½ md nu, og ud af det blå begynder hun igen.... ved godt at der er større sandsynlighed for det med hvide hunde,, men det har i princippet ikke noget med balto som sådan at gøre.,, når de ikke giver et videre svar smiley

• #12   7. nov 2007 Puha, der findes så mange psykiske ting at vælge imellem. Min Podenco slikkede sig ofte i timer på sine forben, på os andre og sengetøjet til det var gemmenvædet og der blev der stillet spørgsmål ind til om hun blev aktiveret nok, var glad osv... Jeg ville bare nævne det som en mulighed, da det er noget man let overser selvom jeg i dette tilfælde nok hælder mest til at der findes en fysisk grund

• #13   7. nov 2007 det gør jeg helt sikkert også, altså at det er fysisk,,, men du har ret, det er en fakta der let bliver overset

• #14   7. nov 2007 Vi har en god dyrlæge i Vejen, ved ikke om det er for langt væk..

• #15   7. nov 2007 For mig lyder det som om, at din hun har en ubehandlet gærsvampe infektion i poten. Dette kan nemlig blusse op, især ved stress eller lign. har du fået den behandlet med noget som hedder nizoral, dette er et medikament der dræber gærsvampe i modsætning til pennecilin og prednisolon. Ellers nævn det for din dyrlæge, som evt også kan tage en skrabe test af poten.

• #16   7. nov 2007 gærsvamp siger du.. hmm, har lige skrevet til veninden..

jeg kan ikke finde noget om gærsvamp?

• #17   7. nov 2007 Mit gæt vil være enten gærsvampinfektion eller pote demikocose. Hvis der er givet prednisolon hos dyrlægen, har det altså gjort situationen meget værrer.

• #18   7. nov 2007 prednisolon siger mig ikke noget i hendes sammenhæng... men jeg tjekker lige i morgen

• #19   7. nov 2007 Det kan være kedsomhed at hun bider i potten det er der nogen hunde der gør,eller stres det er svært at sige prøv at lade hende få nogen arbejdsopgaver som hun skal udføre så hun bliver træt,og ikke har lyst til at bidde i sine potter.

• #20   7. nov 2007 det bliver der skam gjort i, vores hunde er her ikke bare de bliver brugt som det er muligt smiley

det er ikke noget med hun har lyst,, det er fordi det gør ondt, det kan man se på hende,,, hvis man fx giver hende nej, og hun så stopper,, kan man se hu nærmest dier efter at bide,, hvis man så er hurtigt og går ud over laver noget sød eller spor med hende, som hun elsker, ligger hun sig ned, isteder og bidder videre

• #21   7. nov 2007 Hejsa,

min egen hund har det desværre også, og kun i perioder. Det var i den forbindelse vi opdagede han har allergi. I dag døjer han "kun" med potesvamp, og det kommer også kun i perioder, når det eksempelvis har regnet meget, eller når det bliver vinter og der generelt er fugtigt udenfor.

Vi behandler det med en speciel shampoo fra dyrlægen til behandling af svamp og betændelse, og ellers klorhexidin. Synes også du skal prøve en ny dyrlæge, så I kan få det behandlet ordenligt smiley Held og lykke med det :-))

• #22   7. nov 2007 det gør hun også, hun har fået nr, på flemming kristensen..

me med din hund, er det noget i gør hver dag? hvasker poter,, efter hver tur, eller er det noget i gør, fx en gang om ugen?

Kommentér på:
hun bider i sin pote?

Annonce