{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

jeg er bare gal!! {{forumTopicSubject}}

ja jeg har snakket med en "familie" der bor ikke så langt herfra, omkring deres schæfer... manden er MEGET hård mod den sys jeg. bla har jeg set ham, hive hunden op til hoften og gå videre sådan, jeg har set ham hive haltien af hovedet på hunden fordi han rykkede meget hårdt i hunden, og jeg har set ham cykle ind i hunden fra siden af, fordi hunden ville forbi cyklen og over til mig... jeg har sågar råbt efter ham at hvis han gjorde det igen ville jeg melde ham, med et "hold din kæft" tilbage...

snakket med ham, hvor han har vist mig en HEL, hjørnetand han har slået ud på hunden, fordi den bed en mus istykker en dag den ikke var hjemme, og han så slog den over snuden, blev hunden sur.

anja fortalte mig så her forleden at en af hendes venners hund, var nødsaget aflivning efter overfald fra denne hund, den klarede simpelthen ikke sine operationer osv.. det var en dejlig muskelhund, en amstaff..de har så vidt jeg ved ikke meldt ham..

så i weekenden går min x, ud fra kiosken, som er lige ved siden af os,,, her snapper hunden ham så i armen, han følger efter deres datter hjem, for at se hvor de bor,, han går så derover, og gudhjælpemig om mandne ikke begynder at beskylde ham for at ha taget fat i hans datter, og følge efter hende og divs andre DÅRLIGE undskyldninger...

sådan en fed idiot,, han skulle aldrig ha haft hund ARG


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg er bare gal!!
  • #2   7. nov 2007 Meld ham til politiet for hundebidet

  • #3   7. nov 2007 har hørt hans barn sige, " hvis der kommer nogen, bider bamse dem bare"

    synes virkelig det for meget, og den hun skal bare aflives, har set på den, og snakket med den, for at finde ud af om jeg evt kunne hjælpe med dere alene hjemme problem, hunden er så ødelagt at den ikke har noget dicideret kropssprog, den hverken har rank ryg eller høj hale, heller ikke sænket hoved eller afslappet hale,, heller ikk engang et afslappet kropssprog,, der virker fuldstændig død og er total uinteresseret, og holder sig bare tæt på ejer, pga pighalsbånd, alm halsbånd, og halti, som den ALTID har på...


  • #4   7. nov 2007 det er også meningen, men min x har intet mærke i armen da han heldigvis havde en tyk jakke på...

  • #5   7. nov 2007 Undskyld min lidt kontante mening, men tror ikke den hund er særlig lykkelig og tror faktisk den ville have det bedre af få lov sove ind, eller kæmpe for at få den væk fra ham...
    Jeg havde meldt ham med det samme uden dårlig samvittighed, tænk på hundens ve og vel!
    Knus sandy


  • #7   7. nov 2007 jeg tror hun skriver herinde for at få lidt hjælp og råd til hva man gør i sådan en situation.... :-s hvilket også er forståligt, puha stakkels hund...

  • #8   7. nov 2007 jeg har sq da prøvet at melde det, men det bliver ikke taget seriøst her, igesom dengang GD´en overfaldte en anden hund, og løb efter en dreng.. der bliver ikke gjort noget ved det!


    enig, bamse er en tiggende bombe, og ja han havde det bedre ved at sove ind.. det synd nogle mennesker må købe hund


  • #9   7. nov 2007 Har du prøvet dyrenes beskyttelse ?

  • #10   7. nov 2007 jep, men kan ikke rigtig komme igennem, .. det virker som om de skal ha flere beviser..!!

  • #11   7. nov 2007 Hvad med en udtalelse fra dem der tidligere er blevet overfaldet af hunden ?
    Jo flere der tilkendegiver at de har haft ubehagelige episoder med den hund, jo stærkere står man


  • #12   7. nov 2007 det rigtigt,,, xen kan , men ham vis hund er bleven overfaldet, ved jeg ikk om jeg kan få fat på, og han har vel det stærkeste udsagn.. meen jeg prøver videre,, for jeg sys sq det ubehageligt... specielt hvis den bare bider fordi man kommer om hjørnet

  • #13   7. nov 2007 Ja man bliver da utryg..
    Det lyder som en meget usikker hund. Det er godt nok synd det er kommet så vidt.



  • #14   7. nov 2007 han er skide usikker, som sagt har han stort set intet kropssprog,,, han turde ikke at vise sig,, altså hilse el´ler noget som en sund hun ville gøre... og må indrømme at jeg ja er meget utryg, damen der år med den,, ... eller hunden går med hende, hun løber bare efter,, at de TURDE lade et barn gå med den!!

Kommentér på:
jeg er bare gal!!

Annonce