{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.117 visninger | Oprettet:

er jeg bare gammel ... {{forumTopicSubject}}

eller er der andre der bare ikke fatter den vej det går ed skyderier i DK .. en ting er bandekonflikten, men nu er en indsat der var til behandling på et hospital befriet ved at der kom nogle ind med VÅBEN og truede sig til at få ham med .. på et hospital, føler mig hensat til noget der kun burde ske på film ...

mht til banderne, hørte der er anholdt et vist antal fra begge sider af den nuværende konflikt ... ja undskyld, egentlig ikke den jeg er, men sæt dem dog sammen, lås døren og smid nøglerne væk ... det var dagens sure opstød ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er jeg bare gammel ...
  • #1   26. sep 2018 Med mellemøstlig indvandring følger mellemøstlige tilstande.

    Tak til alle fortalere og støttere af multikulti-samfundet. De har virkelig beriget Danmark.


  • #3   26. sep 2018 @ john ... det er jo det skræmmende .. man vænner sig til det, ens grænser rykker sig, man chokeres ikke så nemt, respekten for liv forsvinder ... jeg synes simpelthen det går den forkerte vej ...

  • #6   26. sep 2018 Christina vi har nogle få. desværre ramte de to civile i sidste uge. smiley

    men intet i forhold til Malmø


  • #9   26. sep 2018 Vi har ikke "nogle få" skyderier, der skydes dagligt lige for tiden. 9 dræbte indtil nu.

    Forleden blev en uskyldig billist beskudt på motorvejen da den ene bil formentlig prøvede at dække sig bag den uskyldige. Han havde derfor en bil kørende på begge sider af hans, som skød imod hinanden - igennem hans bil.

    Velkommen til Gaza.. smiley


  • #12   26. sep 2018 Tjaaa, jeg kan godt huske rockerkrigen i 90’erne, hvor der bl.a blev affyret raket midt i København, så.... smiley
    Mindes en hel flok fanger der blev befriet, efter man kørte ind i fængselsmuren med en gummiged.
    Jeg tror hverken at det er blevet værre, eller bedre. Der er bare perioder hvor grupper bekriger hinanden, uafhængigt af religion, hudfarve osv.

    Håber at polisen snart får stoppet dem, og krydser fingre for en lang og rolig periode, uden krig og terror !


  • #13   27. sep 2018 Jeg er helt enig med Ann-Marie. Og så får vi også bare meget mere information nu, hvor der sendes nyheder hele tiden, og med de sociale medier osv smiley

  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.320
    #14   27. sep 2018 Ventede bare på den kom. Hvad skulle man dog ikke have undskyldt med,hvis vi ikke have haft den rocker krig.

    Er det virkelig så svært at acceptere,at det har store konsekvenser for samfundet. Er det fordi man ikke vil erkende at man har taget fejl.

    Her tænker jeg på, at man gang på gang har set,at man har påstået at det er fordi danskerne er racister,bange for det ukendte osv.

    Kig på Europa. Der er ikke nogen undskyldninger mere.


  • #16   27. sep 2018 jeg må indrømme, jeg plejer at være sådan at der har altid været noget, og der er udskud blandt alle, men kan godt mærke min opfattelse rykker sig i denne tid ... har tidligere fundet forklaringer og undskyldninger, og synes stadig det er rigtig øv for de der kommer her og har reelt behov for hjælp og som opfører sig ordentligt, men kan godt mærke jeg mener der er nogle man burde kunne give fem kolde et vist sted ... og skulle de være etniske danske, eller have dansk statsborgerskab så ud på en øde ø... den der opførsel er bare ikke i orden ....

    Synes ofte i fortiden gik man mere efter dem og kun dem man var efter, og så var det altså ikke så ofte

    Og så synes jeg, at når de får fat i nogen af dem der laver alt det her, og vil de ikke fortælle hvem der har lavet hvad, hvem der har kørt råddent hvem der har trykket på aftrækkeren, så skal der være mulighed for bare at straffe dem alle maks, og ikke som nu at kan man ikke finde ud af hvem nøjagtigt der har været udførende så må an løslade dem alle ...


  • #17   27. sep 2018

    Skyderier har man nu oplevet i Dk før indvandringen også: Rockerkrigen i 90'erne, 4 politimænd skudt og dræbt i 1965, skyderi med dræbte og sårede i 1995 på Århus universitet... bare nogen få eksemplarer hvor der er flere uskyldige ofre.


  • #19   27. sep 2018 jeg mener jo heller ikke at der aldrig er sket noget før, men det er da godt nok voldsomt, og ja lige nu sker der meget, men reelt har det jo stået på nogle år efterhånden i København på Nørrebro og Vestegnen, af og til med stille perioder, andre gange ed voldsom opblussen ...

  • #20   28. sep 2018 og nu ... i går fandt de så ham fra sygehuset i et bagagerum smiley smiley ... i dag er en del af DK nærmest trafikalt lukket ... indspiller vi actionfilm i øjeblikket

  • #23   28. sep 2018 Jeg syntes dælme polititet og militær skal have kæmpe ros for at gå så hurtig og massiv til værks. Når de lukker for trafik så mange steder, og har så mange kontroller af alle biler der skal forbi, og siger at de 3 de efterlyser kan sættes i forbindelse med almvorlig kriminalitet, tænker jeg at vi nok er ude i noget terrorplaner. De gør jo ikke noget SÅ massivt, når det f.eks er bandekrigen , røverier osv.

    Jeg tænker bare at de 3 mænd da sikkert for længst har smidt den bil der er efterlyst, og måske delt sig op. Alle leder jo efter 3 mænd i en sort Volvo . Hvis ikke er de sgu i hvert fald ikke for snu smiley


  • #24   28. sep 2018 10-15 politibiler er på fyn på vej imod et område omkring Ringe. Samme område overflyves af flere af forsvarets fly.
    Lillebæltsbroen er lukket.

    Kilde: Dr2 live om aktionen.


  • #26   28. sep 2018 Og så synes jeg forresten at det virker som noget fra Sovjetunionen i 80'erne, at de ikke efter nu flere timer, melder mere præcist ud hvad sagen drejer sig om.

  • #28   28. sep 2018 Minion : 3 mænd i en sort Volvo er efterlyst, de har ikke meldt ud om hvorfor, men bare at de kan sættes i forbindelse med alvorlig kriminalitet. Både politi og forsvar er sat ind, så jeg gætter stadig på at det er noget terrortrussel eller sådan noget, ellers tror jeg ikke de ville være SÅ meget på vagt over det hele.

  • #31   28. sep 2018 Hvad er det for noget med et bagagerum ? Er først lige kommet hjem, så det har jeg ikke hørt noget om, og et hurtig kig på tv2s forside viste ikke lige noget .

  • #32   28. sep 2018 Jeg tænker det måske er for at undgå massehysteri/panik, at de ikke melder noget ud.

  • #34   28. sep 2018 Minion : Aaah, jeg havde godt hørt om flugten, havde så bare ikke lige hørt at han var fundet igen. Selvom det "bare" er hashsmugling, kan han jo godt være en ret så farlig mand. Altså ment at det er jo sjældent guds bedste børn, dem som indsmugler diverse stoffer.

  • #35   28. sep 2018 #32

    De bør oplyse det til befolkningen, det er jo ikke en børnehave de skal fortælle det til.
    Latterligt de ikke er klare i spyttet.


  • #37   28. sep 2018 Jeg er bedøvende ligeglad med hvilken baggrund de har, en kriminel bliver ikke bedre eller værre, ved at have en bestemt hudfarve , jeg håber bare de fanger dem.

    Jeg tænker at politiet har deres grunde, til at de ikke melder ud hvad det helt konkret drejer sig om smiley


  • #42   28. sep 2018 Ah Mike´s mor så mange penge har de vist ikke til en øvelse ... og Hertz biludlejning har været ude og bekræfte at bilen der efterlyses er stjålet fra dem ... for øvrigt en lækker bil når man nu skal være kriminel ... smiley
    Ordet kidnapningssag har også været nævnt i forbindelse med den sag i dag ..

    Men synes det er lidt sært med ham der flugtfangen og bagagerummet ...


  • #43   28. sep 2018 Holly nu skal de findes før de kan skydes ... vi har vist haft random skyderier nok ...

  • #45   28. sep 2018 Politiet i hele landet, er nu på sagen på den ene eller anden måde. Jeg tænker stadig det er noget terrortrussel, når det er SÅ voldsomt. Der har f.eks også være politit på havnen her i Århus, for at tjekke molslinjen.

    For en time siden, har de meldt ud af alle transportforbindelser er på vej til genåbning. Jeg syntes det er fint de har lukket alt muligt ned, nej det er måske ikke det fedeste for Hr. og Fr. jensen der er på vej til middag, eller folk der er på vej hjem fra job, men hvis de ikke spærrede af, og der så skete et eller andet frygteligt, så ville folk jo også himle op om hvor latterlige politiet var, og at de ikke havde gjort deres job godt nok.


  • #51   28. sep 2018 det er nok nogle Trump tosser der har truet Obama

    det forlyder at der er en kidnapningen involveret men ingen vil sige noget


  • #53   28. sep 2018 kan du ikke få et lift med den sorte volvo? så er du hurtigt fremme...

    stilen er den samme som i viborg ikkesom. der ventede alle i uvished pga et selvmordsforsøg med ricin. de kunne godt have meldt ud før at ingen var døde

    her kan de også godt melde ud at der er tale om en kidnapning fx og ikke terror


  • #55   28. sep 2018 jeg tror det er russere smiley

  • #58   28. sep 2018 obama rejste kl 14....



  • #59   28. sep 2018 hahaha john.... ikke mafiosoen

  • #60   28. sep 2018 Wow Holly. Regnede du selv ud at en svensk indregistreret volvo fra Stockholm ikke er fyldt med danskere..

    I Sverige er der snak om en kidnapning.


  • #62   28. sep 2018 kan vi lige få styr på vigtige og kendte svenskere ... er de alle hvor de skal være

  • #63   28. sep 2018 Ikke i forhold til dine fremragende efterretnings evner... svensk volvo fra Stockholm.. Holly vurdere at det nok ikke er danskere smiley smiley

  • #64   28. sep 2018 har nogle af dem besøgt dk for at opleve Obama? hvem kidnapper man derfra...... eller hvor er det sket.. Sjælland?

    meld nu bare lidt ud dansk politi!


  • #67   28. sep 2018 nå ja i filmatiseringen er der jo også lige den stjålne hund, maskerede mænd i Gellerup og en løsesum ... ja men ikke en gang Jussi Adler har skrevet en så spændende krimi ...

  • #69   28. sep 2018 politiet forsøger at sparke en dør ind på vesterbro. der er mindst en kvinde derinde som nægter at åbne. politiet vil ikke sige om der er en sammenhæng

  • #70   28. sep 2018 i lånum er alt roligt kan vi melde smiley

  • #71   28. sep 2018 Det mest u-informative pressemøde ever.. smiley smiley

  • #72   28. sep 2018 Jeg fatter så ikke hvorfor de holder pressemøde, når de alligevel ikke vil sige mere, end man allerede ved. Det eneste nye er at de tror de har fundet bilen. Men hvad det drejer sig om, hvor de er fra, hvordan det er startet mm, det vil de ikke oplyse.

  • #73   28. sep 2018 Jeg synes det er en uartighed (for at sige det pænt) at man holder hele befolkningen i komplet uvidenhed. Hvad bilder de sig ind?

  • #74   28. sep 2018 fedt.... de har bilen.... så nu ved ingen hvor de er, hvor i landet eller hvem de er.

    en gruppe. det kan være alt fra isil til den russiske mafia.

    banker det på her lukker jeg sgu ikke op. jeg synes det er mere utrygt nu end da de var i en bil.

    vi ved ikke en gang hvor i dk

    jeg var rimelig rolig indtil det pressemøde. det havde stik modsat virkning på mig

    der holder lige sådan en bil ved min nabo. det gav mig da lige et chok men den et dansk smiley


  • #75   28. sep 2018 Jeg tænker at de har en meget god grund til ikke at ville sige hvad det drejer sig om. Men så syntes jeg bare at det er underligt, at man så vælger at holde et pressemøde.

  • #76   28. sep 2018 Jeg har lige åbnet døren , det var ikke farligt, selvom hundene tydeligvis mente andet, hold nu kæft en larm smiley Det var forresten bare posten smiley

  • #77   28. sep 2018 jeg er uenig. uanset hvad kan man godt kommunikerer lidt ud. de kunne fx sige at gruppen opererer mod hinanden, om det er terrorister eller rockere eller...

    rikke ja her ville de få tæsk for her bor verdens farligste dyr jo... en mor! hahaha

    jeg fornemmer at de er i kbh omkring Vesterbro...


  • #78   28. sep 2018 Jeg kan ikke komme på en eneste god nok grund, når det er så usædvanligt som det her.
    Hvordan skulle det kunne komplicere efterforskningen, at de fortæller om substansen af den påståede "alvorlige kriminalitet" som Lens også er inde på.


  • #79   28. sep 2018 nå politiet har forladt vesterbro lejligheden igen....


    jeg er enig ikkesom. hvis vi fx ser på andre terrorister så har landede hurtigt meldt det ud.

    jeg tror det er noget andet...


  • #80   28. sep 2018 vild dag.... i nordea forsvinder folks penge pludselig pga noget it.... og fb er hacket

    politiet understreger at almindelige borgere ikke skal være bekymrede. det tyder på en kriminel gruppe som opererer internt her. fx rockere mod rockere ect


  • #81   28. sep 2018 jeg synes det er latterligt ikke at ville sige hvor bilen er fundet, det er da mere sandsynligt at folk evt kan huske at have set et eller andet jo hurtigere de bliver spurgt ...

  • #84   28. sep 2018 Igen smiley Hvor

  • #85   28. sep 2018 hvor skyder de? har været til firma arrangement så har først fanget drama nu fordi der er problemer med at komme hjem fra hovedbanegården

  • #86   28. sep 2018 på fyn ved en gård

    men politiet er gået igen....

    det giver ingen mening der her....


  • #87   28. sep 2018 der kører et par sirener jeg har kunne høre da jeg gik fra firmaet til hovedbanegården langs søerne via Vesterport. herinde sker der også et eller andet.

  • Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

    Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 245
    #88   28. sep 2018 Det er ikke bare dig. Jeg kom gående i mine egne tanker, skulle i netto og købe en liter mælk. Ud af min øjenkrog kan jeg se at der er noget underligt ved facaden på min lokale netto, så er der 4-5 skudhuller i deres store vinduesparti. Det havde jeg alligevel aldrig oplevet, og jeg har endda boet i Cape Town.

  • #91   29. sep 2018 så er han godt nok farlig...

    der er mig bekendt intet nyt.... så de har ikke fanget dem tænker jeg

    nu gætter jeg derfor for politiet er lukket. og så ender det jo med at folk må gætte

    jeg tror det er en organiseret kriminel gruppe som opererer internt her. de udgør derfor mest en fare for hinanden men man skal naturligvis ikke gå hen og sige hej. og der er muligvis pga gæld eller territorium kidnappet et højt stående medlem af den rivaliserende gruppe

    og nu ved politiet ikke rigtig rigtig hvor de er.

    det er mit gæt

    selvom jeg godt nok synes det er en ordentligt omgang for det. jeg synes ikke noget peger på terror eller lignende



  • #93   29. sep 2018 Jeg helt sikker på at politiet melder ud i dag.

  • #95   29. sep 2018 jeg kan slet ikke forestille mig at politiet ikke melder ud i dag. det har det ingen interesse i

  • #96   29. sep 2018 Jeg har sådan en fantasi om at man giver alle de skydegale frit lejde til at stå frem. De vælger hver deres boss, som er fredet i første omgang. Så bliver alle grupperinger fragtet ud på en øde ø med alt deres lort og alle deres våben, og så har de fri leg og kan skyde hinanden i smadder. Når alle man i en gruppering er døde, bliver bossen sat. Ind, og sidste overlevende vinder retten til hashmarkedet, eller hvad det nu er. En slags avanceret høvdingebold, nu med guns smiley

  • #97   29. sep 2018 A en helt ny status for det kedelige Robinson! hahaha

    eller fangerne på fortet version 2.0


  • #98   29. sep 2018 pressemøde kl 1345

  • #99   29. sep 2018 min "svigersøn" har hørt at det med kidnapning pegede mod svensk kongelig ... men der kommer jo til at gå en masse rygter

  • #100   29. sep 2018 dem i den sorte bil er irrelevante kriminelle på det forkerte sted. de er mig bekendt løsladt igen

    den rigtige sag handler om en trussel på navngivne danskere og PET bad politiet reagere fordi de troede der blev gjort alvor af det. den sag er politiet lukkede omkring. om der derfor er disse personer bag truslen på fri fod i dk og hvem de er og hvem de vil slå ihjel er uvist

    det er nok dem der har villet kidnappe. umiddelbart tror jeg ikke det er terror for de skulle iflg politiet kun udgøre en trussel mod de enkelte navngivne personer og ikke resten af dk. det sidste lyder mærkeligt


  • #101   29. sep 2018 jeg så ikke hele pressemødet, men synes næsten jeg blev mere forvirret ...

    altså 2 sager, hvor politiet i starten troede det var én ... og dem i den sorte bil må jo på en eller anden måde have været i nærheden af den, eller de personer der er/var potentielle ofre i den anden sag, siden de 2 sager i første omgang blev kædet sammen ...Normalt vil man ikke lukke en del af DK ned fordi nogle politiet forsøger at kontakte flygter, det sker vist ret ofte, blot ed biljagt til følge ...

    Hvilken en af sagerne hører al postyret i Espe på Fyn sammen med ...


  • #102   29. sep 2018 ja enig

    espe hører sammen med de tre i volvoen


  • #104   29. sep 2018 Vi nåede heldigvis over Storebælt lige inden og er SÅ glad for vi ikke er på Fyn med alt det kaos lige der hvor vi bor nærmest o.o

  • #105   13. okt 2018 sådan for at bygge videre på min undren over verden so jo var grunden til tråden ...

    Bla. den forsvundne journalist Khashoggi ... må være aldeles fantasiløs, eller dvs naiv, på den ene side ved jeg godt der sker meget rundt omkring, på den anden side de der giftmord i London angiveligt begået af russere, og nu Khashoggi sandsynligvis dræbt i Istanbul af sauderne ... en ambassade der sjovt nok fritager deres tyrkiske ansatte for arbejde lige den dag, et hold saudere der flyver ind, en mand der går ind i en ambassade og aldrig ses komme ud, men det gør til gengæld en stor sort bil, et hold saudere der flyver ud igen .... manden må have haft en mistanke, giver sin kæreste sin telefon og tænder for optagelse fra sit Apple Watch der sender til "skyen"

    alt sådan noget er i min bevidsthed noget der tilhørte ungdommens agent film som fx James Bond ... nu er det 2018 ...



  • #106   13. okt 2018
    Jeg tror tingene ses som mere fordi verden er blevet mindre pga nettet, sociale medier mm. havde Saudi dræbt en journalist i 70erne var det måske ikke nået til os som en nyhed men det betyder ikke at de ikke gjorde det dengang


  • #107   13. okt 2018 nej ved det godt, der var også et giftmord en gang for længe siden i London, noget med en der blevet stukket med gift via spidsen af en stok, eller paraply ...

    men alligevel minder tingene mig om noget der en gang blev vist som fremtiden i film der var opfindsomme ... og nu er det så blevet fremtiden lige her i nutiden ...

    bare en sær følelse ... ganske som min 70´er ungdom er på museum i den gamle by smiley smiley

    så dan halloooo jeg er altså ikke død endnu ....

    synes bare verden, teknikkerne, grænserne, moralen, etikken, ja jeg ved snart ikke hvad indhenter mig ... det går stærkt


  • #108   1. nov 2018 iran ville lave ravage i dk .... advokatfirmaet der har undersøgt udbytteskatte skandalen, har selv vejledt deres klienter i systemet ... de store banker i Europa har hjulpet de rige i at få endnu mere ved at malke statskasser på den måde .... fuck jeg synes egoismen er enorm og moralen tilsvarende lav ....

Kommentér på:
er jeg bare gammel ...

Annonce