{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

Jeg er bare sur..!! {{forumTopicSubject}}

Så var vi ude på vores aftenstur og går så nede af nogle villaveje.. vi ser så godt at der kommer en bil kørende og trækker selvfølgelig hundene helt ind så vi går yderst.. I det de kører forbi os dytter de helt vildt i flere sekunder.. Det var ikke et alm dyrt men et hvor der var skruet helt vildt på det så det var mega højt.. (virkelig hylende) Hundene farer fuldstændig sammen.. Sofus smider sig på jorden med halen mellem benene og Maggie flyver næsten helt ind i hækken af skræk.. Vi fik os sådan en chok, og hold kæft hvor blev jeg tosset.. Her går man med en lille hvalp på 10 uger og prøver på at gøre ham tryg også og så sker sådan noget.. en hel bil fyldt med unge mennekser, ja de morede sig veldigt men gjorde vi bestemt ikke, hvis jeg havde haft noget i hånden, havde jeg sku nok kylet det efter bilen for mit hjerte sad helt oppe i halsen ..

Jaa skulle bare lige ud med det for vi sidder her og er rimelig godt og grundigt tosset over det.. Ikke så meget fordi vi blev helt chokket, men at vores hunde falder helt i brædderne af forskrækkelse.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er bare sur..!!
  • #2   8. aug 2008 Jeg har prøvet noget lignende:
    jeg gik aftentur med min kæreste og Tiger
    På den modsatte side af vejen, holdt der en bil. Ruden blev rullet ned, og idioterne i bilen smed et GIGANT kanonslag ud af ruden og gassede op og kørte væk.
    Heldigvis var det kun mig og ikke Tiger, der blev forskrækket. Jeg var også pæænt hidsig og gik og overvejede om jeg skulle ødelægge idiotens bil næste gang jeg så ham/bilen....

    Det er simpelthen SÅ respektløst og unødvendigt. Total hjernedøde mider!

    Håber ikke hvalpen "husker" episoden så den ikk bliver nervøs på gå- turene!!


  • #4   8. aug 2008 Vi er også selv unge , men kunne aldrig drømme om at gøre sådan noget.. Og ja en mand på 50 kunne sku nok heller ikke..
    Jaa men vi kunne ikke engang sige noget til dem fordi de kørte videre, men havde jeg kylet noget på bilen kunne det godt være de ikke var pisse ligeglade længere!!


  • #5   8. aug 2008 Jaa men kunne ikke sige noget fordi de bare kørte og tvivler på at de ville blive bange for min lille labbe på 10 uger.. ville nok bare blive gjort til grin..

  • #6   8. aug 2008 Vi har nogle scooter som syntes at det er vild sjovt at køre fordi vores hus og gasse op tag gas af gasse op tage gas osv. Balder begynder selvfølgelig at gø - Hvilket nogle af dem har fundet ud af....

    Dog kan man jo komme til at vande hækken for meget når de kører forbi;-))

    Men ja hold kæft nogle idioter - Håber ikke at de har skræmt jeres hunde for meget


  • #8   8. aug 2008 Andrea - Den har jeg også brugt før - Dog sagde jeg meget højt om Balder ville ud og lege med cyklister - Det var nogle børn som blev ved med at cykle frem og tilbage og råbe vov osv. - Men de stoppede også med det samme ;-))

  • #12   9. aug 2008 Ja skide møgunger.

  • #13   9. aug 2008 Jep - Hvad de så bare ikke ved er at Balder ville overfalde med sin dejlig våde tunge ;.-))

  • #14   9. aug 2008 jeg er også ung, og er mildest talt pisse træt af folks dytten..

    Jeg bor tæt på gågaden dvs også tøt på byens diskoteker og om weekenden syntes mange unge mennesker åbenbart det er sjovt at dytte hele vejen fra havnen (som ligger på samme gade hvor jeg bor) og hele vejen hen forbi vores vindue indtil de skal ind i rundkørslen, det er både biler og scootere, der i forvejen ikke lyder helt livlige, da de absolut skal larme så meget som muligt når de kørere :S


  • #15   9. aug 2008 Vores overbo, har to unger, når vi møder der praler de altid med de har hund og deres hund er meget sødere end vores.

    Vores hader dem og gør vildt af dem og ville sq nok angribe hvis han fik lov (det gør han ikke).

    Men ja de her unger gør ind af brevsprækken, har stået med en pind og stukket på ham gennem brevsprækken (vi var ikke hjemme da det skete, men vores nabo opdagede det og fik det stoppet) og ja reklamerne skal også lige puttes ind hos os (deres reklamer)

    Vi har prøvet at snakke med deres far om det, men han er jordens største fjols. Hans svar var, ja hunden gør jo af dem.............

    Han sagde heller ikke noget da de skød efter de dyr de kunne herude med deres luftgeværer.

    Skal det nævnes at vores hund er rædselsslagen for børn nu?


  • #16   9. aug 2008 Helle B, nopes og vi har klaget til boligselskabet mange mange gange.

    Intet hjælper.

    Det har aldrig før været nødvendigt med et regelsæt her i bebyggelsen pr hvordan man opføre sig, så der er meget få regler.


  • #17   9. aug 2008 Helle B, ja det gør den. Vi har sat noget stof hen foran brevsprækken nu, så post kan komme ind men man ikke kan putte en pind ind længere. Det har hjulpet, men så ringer de lige på når de løber forbi.

  • #18   9. aug 2008 hehe er også træt af de der unge fyre der kører rundt og gasser helt vildt op ude på vejen hjemme hos mig. Chianti skal altid gø af dem. Eller når der bliver fyrret fyrværkeri af, det kan hun bare ikke li ( havde en meget dårlig oplevelse sidste nytår).
    Ud over det så gør hun af 'ikke-hundeejerne' der bor i rækken over for os, der er 4 huse i den række hvor af én er hundeejer, hende gør hun ikke af. Men de andre 3 ejere gør hun af når de kommer forbi, tror det er fordi hun er så opmærksomhedssøgende, så vil gerne ha at de opdager at hun er der så de kan klø hende lidt. Hvis de kommer hen og snakker med hende stopper hun nemlig med at gø


Kommentér på:
Jeg er bare sur..!!

Annonce