{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

For hulen da også en lo...tur i skoven {{forumTopicSubject}}

Hrmfff..... Jeg havde i eftermiddags besluttet mig til at tage hundene med en tur i skoven inden jeg hentede børnene. Jeg vælger så at køre ud i en skov jeg ikke kender særlig godt og det var vel nok dumt gjort!!!!

Der er masser af afmærkede stier i den skov - men de er bare ikke særlig godt afmærkede og så forsvinder de bare lige pludselig!! Med det resultat at jeg farer vild..... da jeg så kommer på rette vej igen falder jeg ned af en skråning i en mudderpøl (som jeg ikke kan se for blade) og er så fuldstændig smurt ind i mudder!! Nede for enden af skråningen glider jeg i endnu en mudderpøl og griber ud efter et eller andet for ikke at falde IGEN - og hvad får jeg så fat i??? En brombærbusk fyldt med små torne!! AV AV - det gør skiseme ondt. Oven i det hele skal jeg så kæmpe med Vega som er ENORMT sippet og ikke vil gå gennem mudder - og på den anden side har jeg også Zanto med som vader lige ned i de største mudderpøle han kan finde!!

Jeg må så hjem og skifte bukser INDEN jeg henter børnene og da jeg kommer hjem igen må jeg have Zanto under bruseren (han lignede grangiveligt en sort schæferhund!!) Jeg har så ikke fået al mudderet af ham så da han ryster sig bagefter ude på badeværelset har jeg bare mudder OVERALT - på vægge, døren, spejlet you name it!!

Sikke en træls eftermiddag og det er sidste gang jeg tager ud i den skov!! Men børnene grinede da af det da jeg fortalte historien til dem, så lidt positivt er der da kommet ud af den tur smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For hulen da også en lo...tur i skoven
Kommentér på:
For hulen da også en lo...tur i skoven

Annonce