Så imponeret - ( rå spise ) {{forumTopicSubject}}
Har fået to nye pigebørn - ( rotte hvalpe ) for et par måneder siden - skønne skønne -
De er som de andre begyndt at få råt ( mad )
Det er jo ikke alle mine store der slev gider at flå fx de kaniner jeg laver til dem - så alle pånær Futte får dem flået eller åbnet -
Men de to små nye - de har bare fattet det der -
Karisma opdagede første testiklerne på sin kanin - og fandt vejen ind - da hun havde flået dem af - var der hul - og koden var knækket - Og siden har hun bare vidst hvordan man gjorde -
Anna og Thor kigger misundeligt på, - og kan de komme til det stjæler de kaninen når den er åbnet ordenligt - af de små - griner -
Måtte bare lige fortælle hvor dygtige jeg syns mine ¨små nye er - ss - de skal nok blive gode rå spisere - når tiden kmmer hvor det bliver deres eneste foder - ss -
Har et par videofilm med dem - men det er vist ikke så populært herinde - ss, -
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.635
Nej - de fik et nyt hjem i Jylland - og faktisk viste det sig at det avr min kusine som har taget dem ind... Ss...
Hun boede tæt på dem - ss - Så kan følge dem og deres udvikling, - hyggeligt - De har det super -
Og tæven får det bedre og bedre -
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.635
Dog ved de godt at når der er opsyn på, - så er kaninerne fredet -
Lige nu er der to kaniner i hvalpekravlegården ( som er taget ind til formålet ) i stuen - fordi kærestens datter på 5 år leger med dem - og det er lidt koldt udendørs - så der er taget ind - og der ved hunene godt at de får ballade hvis de tager dem -
Overvejer faktisk også at prøve med hele høns og ænder etc - ss - ... altså ikke at prøve at tage dem ind i stuen - griner - men at fodre m dem ;O)
Så imponeret - ( rå spise )