{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ting til genbrug 625 kr.
  • Oprydning i haven 3.000 kr.
  • Tømrer 1.500 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.500 kr.
  • Tilslutning af el ifm opvaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den orange tåbe
  • #1   22. jun jeg er fuldstændig enig .. når det gælder konflikter ... og jeg hader også dette ... men HVIS det er sandt at Iran var langt i forsøget på at få en A bombe så ville det desværre næppe kunne løses ved forhandling ... de ville næppe nedlægge anlæggene af sig selv ..

og uanset at jeg pt slet slet slet ikke kan have Israels opførsel så tænker jeg en A bombe i hænderne på Iran ville være helt uoverskueligt i den del af verden ..

Eller for den sags skyld burde INGEN have A bomber ...

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 125 Emner: 30 Svar: 3.952
    #2   22. jun Der er ikke penge i forhandlinger. Der er penge i våbenindustrien smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#3   22. jun Men Iran ER nok i øvrigt ikke den nemmeste forhandlingspartner.

• #4   22. jun egentlig fatter jeg ikke at der ikke kommer et internt oprør nu hvor de har så travlt med Israel og USA ... præstestyret er jo forhadt .

forøvrigt tale om gamle forstokkede mænd der ødelægger verden ... Iran var trods alt på vej et mere moderne og lige sted hen en gang inden revolutionen ..

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#5   22. jun Forhadt OG farligt for dem, der ikke bøjer nakken.

• #6   23. jun det er skræmmende, og det er næsten indlysende at Putin vil benytte sig af det hvis USA får hænderne fulde i MlmØsten
    https://www.bt.dk/udland/putins-trofaste-stoette-trump-har-startet-tredje-verdenskrig

jeg håber godt nok der er nok sammenhold og styrke blandt de Europæiske lande evt med Canada som støtte ... og så kan, imo lande som Schweiz og Østrig bare ikke fortsætte med deres tavshed ...

Kommentér på:
Den orange tåbe

Annonce