{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opfølgning på aflivning
  • #1   10. nov 2007 HG går i små sko ;o)

  • #2   10. nov 2007 Eller retter brugere på HG

  • #3   10. nov 2007 Fordi det er så dejligt nemt at kunne udelukke folk man ikke kan debatere med uden at føle sig dum ;o))

  • #4   10. nov 2007 fordi jeg har chikaneret dig før eller hvad???

  • #5   10. nov 2007 Fordi man er barnlig, og ikke kan tåle lidt modsigelse.

  • #6   10. nov 2007 derfor var det kun mig der blev lukket ude hmmmmm

  • #7   10. nov 2007 Ej altså ;oP

  • #8   10. nov 2007 christel: nej men du udtaler dig i programmet om noget du slet ikke ved noget om og omtaler dem alle som kamphunde... så hvis du kan svine fólk til må du jo også kunne tage det

  • #9   10. nov 2007 christel. nej, hun mener at man må forvente der er konsekvenser for det man siger på nationalt tv. og dem skal man være obs. på inden man vælger at gøre det. man kan ikke forvente i et samfund som vi har i dag, at alle modtager nyhederne lige godt.

    det gør det ikke ok at gøre ting mod dig.

    men det må man forvente, os selv om det ikke er ok .


  • #10   10. nov 2007 Christel.............Jeg kender ikke noget til din sag ( men vil da gerne høre om det )
    Men det jeg mener med filter, er at jeg syntes ikke det er fair at sætte folk på filter, før man ved hva de vil.
    Håber du forstår hva jeg mener.


  • #11   10. nov 2007 Og hvorfor er så lige, at Christel ikke må have sin mening.

    Jeg var famne også blevet tosset, hvis min hund var blevet overfaldet af en syg hund med en spasser af en hundeejer i den anden ende af linen.

    Og ja der er alt for mange tåber som render rundt og ødelægger racen.


  • #12   10. nov 2007 ??????

    Nu knækker min film altså, øhhhh


  • #13   10. nov 2007 bare vent til vi Amstaff gruppen, Går på tv og siger at vi ønsker alle ast mm. uden tavle ulovliggjort. Det kommer da os til at blive ballade, men det tag jeg gerne med når det er en sag jeg sys er vigtigt

  • #14   10. nov 2007 det ikke det at du ikke har en muskelhund fordi det kender jeg sgu mange der ikke har som stadig godt ved at de ikke kan låse deres kæber
    mht sviner snakker jeg ikke om programmet men tråden


  • #15   10. nov 2007 MARK BLOM

    Det ville da være en fantastisk god ting, men jeg tror næppe at det sker, desværre.


  • #16   10. nov 2007 Man må vel forvente en reaktion når man går på tv og ønsker man ikke både negativt og positivt , ja så må man jo nok lade vær med at træde frem, det er jo det der følger med.

    Desværre.


  • #17   10. nov 2007 Christel: de kan IKKE låse deres kæber jeg ved ikke hvor du har det fra

  • #18   10. nov 2007 Mark bakker dig op

  • #19   10. nov 2007 christel du sidder i tråden og anklager en person for at være på tværs, for du havde skrevet sådan og sådan, da du så bliver spurgt hvor du skrev sådan og sådan, spiller du bare offer og vil ikke svare. Det holder bare ikke. får du selv den mindste modvind, så går du på bagben, men du må godt selv, gøre det, og sidde og brokke dig over andre gør det mod dig.

  • #20   10. nov 2007 sanne E .

    Altid godt med et tværfagligt samarbejde.

    www.amstaffnetwork.dk det kan i tage kontakt til race rep.


  • #21   10. nov 2007 Christel.............Helt i orden smiley

  • #22   10. nov 2007 så lad være med at udtale dig om kæberne

  • #23   10. nov 2007 christel, Du er på nationalt tv. De mindste ting du siger påvirker den uvidene fru hansen hjemme i stuen, der nu tror at alle den slags hunde kan låse fast hvis de lyster.

    lidt lige som der var nogle SBT folk der blev sure fordi, sbt har aldrig rigtig været vist i medierne som kamphund, det blev den i station 2 med betina, Alle folk reagere kraftigt fordi det er et ømt emne, og hvad der bliver sagt kan påvirke resten af dk smiley


  • #24   10. nov 2007 Christel: bliv voksen.... mark har talt pænt til dig hele vejen og du vil ikke give nogen forklaring fordi du ikke kan

  • #25   10. nov 2007 christel, Du kan jo bare sige, jeg tog fejl , det var ikke med vilje jeg skrev det, var lidt for hurtig på aftrækkeren, men nej, Du spiller bare offer..

    "jeg er os så dum"

    "har ikke en muskel hund så er ikke klog nok." bla bla


  • #26   11. nov 2007 sanne mener at der er lidt kontakt med dmk smiley

    men ja, ku være godt at få de forskellige race rep til at stå sammen med nogle udkast , ved kommende muskelhunde episoder mm.


  • #27   11. nov 2007 christel så må du sgu tage de knubs der kommer....

  • #28   11. nov 2007 jeg postede det du skrev gentagene gange, skal jeg gøre det igen ?
    Eller vil du bare sige du var for hurtig på aftrækkeren ?


  • #29   11. nov 2007 godnat til de fornuftige må i sove godt

  • #30   11. nov 2007 Christel: undskyld men hvad havde du forventet ???


    Og men din måde at stætte alle i en bås, så kan det da kun blive en kedelig omgang.

    Er nu ikke muskelhunde ejer, men den måde du nedgøre muskelhundefolkene på det er da ikke skide smart og fremmer da ingen ting.

    Alle mukelhunde ejere hedder Brian og er fornærmet come on



  • #31   11. nov 2007 .::.Sportshunde:::. :

    ja, og man kan ikke diskutere med muskelhunde ejere smiley


  • #32   11. nov 2007 Mark: det plejer da eller at gå meget godt *GG*



  • #33   11. nov 2007
    Prøv at læs hav jeg skriver Mark i stedet fro at være på tværs ! Jeg skrev i en ANDEN SAG !!!

    Mark Skriver
    jeg gentager.... HVOR skriver du i en anden sag, nu du påstår jeg er på tværs ? Skal jeg Resumere hvad du skrev, eller vil du selv scrolle op ad?


    Skrevet: 10-11-2007 23:28:32

    Mark , jeg er så dum jeg ikke kan svar !!

    Os uden muskehunde har jo ikke meget at rykke rundt med ved du godt !!!

    Skrevet: 10-11-2007 23:30:54

    Jamen Mark , tænk dig engang så dum er jeg bare ! Men jeg har heller ingen muskelhund skal du tænke på !!!


  • #34   11. nov 2007 * Bulldog Fever *: nemlig er jo selv ejer at en race der er mange fordomme omkring , så kan snildt følge jer.


  • #35   11. nov 2007 Jeg synes sgu da egentligt at det virker som om Cillefisen låser i kæberne i mine tæer, når jeg skære ost til morgenbordet og hun vil have et stykke smiley

  • #36   11. nov 2007 Christina
    Det er det garanteret smiley


  • #37   11. nov 2007 Når man blive r blokket kan man se tråden men ikke skrive i den

  • #38   11. nov 2007 christel, ja du har selv skrevet det.

    Du har SELV provokeret andre, du har selv spillet smart over for folk i tråden. Sys da folk skal læse den tråd. så de kan danne sig en mening, for sys du overspiller den offer rolle hele tiden....

    jamen de andre sagde dit og dat, så når det passer mig, så bruger jeg det som undskyldning.

    DER ku du godt holde din kæft fordi folk har sagt du ikke skal udtale dig, men du lavede tråden, og diskutere indtil folk kom med andre forslag, så var de umulige og beviste fordomme, og umulige at diskutere med muskelhundeejere osv. der ku du lige pludselig godt snakke... Sjovt smiley


    God aften, håber du har de positive briller på imorgen. og ikke skyklapperne


  • #39   11. nov 2007 * Bulldog Fever *: Ved det man vender sig til folk gå en stor bue uden om ;o)

    Og igen man kan altså ikke sætte alle i den samme bås, vel er der dårlige hunde ejere, men der er der hos alle racer ..


  • #40   11. nov 2007 Christel
    Når du udtaler dig på landsdækkende TV, så må du forvente at der er folk der er enige med dig, og folk der er knap så enige med dig.
    Sådan er livet.
    Det gør det ikke ok at du bliver truet - og stakkels din datter der skal overvære det smiley

    Nu har jeg gentagende gange set dig deltage i tråde om muskelhunde, hvor du er meget nedgørende over for både muskelhunde og deres ejere.
    Det bliver lidt belastende i længden altid at blive sat i bås som en aggressiv, opråbende, truede og hvad ved jeg person (har helt ærligt ikke styr på hvad folk kalder os længere...)

    Har du overvejet at det ikke er alle muskelhunde der er syge i bøtten?

    Du har været ualmindelig uheldig - stakkels oyo (er det ikke det hun hedder)
    Håber hun er ok - efter omstændighederne.
    Håber der kommer styr på problemerne ude i jeres område så alle hunde - oss muskelhundene - kan gå i fred uden at blive spist...
    Det kunne oss være at muskelhundeejerne så oss ku få et pusterum....


  • #41   11. nov 2007 Mig betjent næhhh nej *GG*


    Men er sikker på nogle tror det når vi kommer i vores sorte bil men sort tøj på *GG*


  • #42   11. nov 2007 Christel: kan godt forholde mig til din meget triste oplvelse, men forstår bare ikke , hvorfor den vrede eller hvad det er du har skal ud på en så kedelig måde, som Camilla A skriver så kommer der reaktioner når man går på tv og inden da lægge det ud her inde at man kommer i tv.

    Og så efterfølgene er så meget på i negative tråde om muskelhunde.

    Men enige kan vi da blive i at der er problemer men det er jo ikke kun med muskelhunde ejere desværre.


  • #43   11. nov 2007 Skrevet: 11-11-2007 00:22:37

    Camilla , de ejere jeg ikke kan med er dem der siger "vores hund gør ingenting" og ikke ser problemerne i øjnene !!

    Bullshit .. Du skriver det til alle.

    man kan heller ikke diskutere med muskelhunde ejere...

    Hvem i den tråd gav udtryk for at hundene ikke gør noget som helst?


  • #44   11. nov 2007 Christel
    Det ændrer nu ikke på at du er temmelig fordømmede/generaliserende.
    Fordi jeg er en muskelhundeejer der har deltaget i en tråd hvor jeg ikke rygklapper dig, sætter du mig så automatisk på filter?

    Gu er det da nogle narhoveder - men skal det gå ud over hundene?

    Og hende der ikke mener at hendes hund gør noget er da en klaphat...
    Vil så sige i den forbindelse, at gravhunden kunne være et "uheld" - forstå mig ret. Den er ikke ret stor, og hvad der kunne ha været et markeringsbid hvis det var en hund på dens egen størrelse, er nok ret fatal når hunden er så lille.
    Har så ikke set situationen, så ka ik udtale mig om det - men husk at der altid er to sider af samme sag.

    Nu ka jeg ikke huske præcis hvad du sagde i det program, andet end det med de omdiskuterede kæber. Har brugt uger på at overbevise min vennekreds om at disse racer ikke kan låse - efter at de havde hørt din udtalelse! Så du har fået lavet en del "skade" - igen, forstå mig ret.


    Synes nu stadig du ofte har været meget fordømmende og nedladende i de tråde du har deltaget i om muskelhunde. At det så skyldes frygt... tjah...


  • #45   11. nov 2007 Skrevet: 10-11-2007 22:54:09

    Ja Mark , velkommen til min verden !! Kan ikke tælle hvor mange gange der er noget der er forsøgt meldt men uden held !! Har selv oplevet det 2 gange..

    Og hvor er det dog typisk at folk skal stille spørsgmål tegn til hva jeg siger når det ikke passer ind i det de kan li at høre !!

    Hvis ikke jeg er dum og uvidende eller selv har en muskelhund så er jeg fuld af løgn !!!


    nu måtte jeg lige læse tråden igennem, faktisk var du den første til at hentyde til du var dum, og uviden


  • #46   11. nov 2007 Jeg generaliserer ikke men det den anden trås startede med at jeg ville tale om den hund med den ejer og straks bliver det ledes hen på jeg er hel væk og blæst og ikke har forstand på en skid fordi jeg siger den skulle aflives !!



    så den kommentar er igen os bullshit smiley passer bare ikke


  • #47   11. nov 2007 Sanne : hvor sjovt :o))))

    * Bulldog Fever *: Lidt sjov alle vil gerne snakke med vores hvalp, men den stor uhhh føj hun er meget farlig ;o)

    Det er da klar at man bliver utryk, efter en sådan oplevelse, men derfra til at køre det så voldsomt op, syntes jeg der er et stykke vej,.



  • #48   11. nov 2007 For det kan du jo læse i den anden tråd.

    smiley


  • #49   11. nov 2007 virkelig nedern for dig at blive taget i alle de usandheder hvor du sætter dig selv i offer rollen... Rigtig synt ....

    Du må selv om du deltager. jeg hopper i seng, God aften til dig smiley


  • #50   11. nov 2007 og til jer andre os selvfølgelig smiley

  • #51   11. nov 2007 Bulldog Fever
    Husker oss mest at programmet var en skuffelse. Der var meget lidt indhold i det - og meget kortere end forventet...


  • #52   11. nov 2007 Se en af min gode venner mistede for en til sinde sin lille Chi, det var en lab der slog den ihjel, den angreb uden grund, lever den hund i dag ?



    Ja det gør den da, kom den på forsiden af aviserne NEJ

    Havde det været en schæfer Rotte eller muskelhund så var det kommet på forsiden, det er helt sikkert


  • #53   11. nov 2007 Jamen godnat mark
    Sov godt smiley


  • #54   11. nov 2007 Sportshunde
    Sådan er det jo...
    Håber snart medierne finder på noget andet at beskæftige sig med. Jeg er ved at være træt af at høre på det, he he


  • #55   11. nov 2007 En dræber lab sælger nok ikke nær så godt o)

  • #56   11. nov 2007 Bulldog...
    Nej, lige præcis
    Og så igen det Christel sagde med at de låser kæberne. Årh, jeg har brugt laaaaang tid på at overbevise folk om at det ikke er korrekt. Nogle stykker tror ikke på mig - da det blev sagt i fjernsynet, så må det jo være rigtigt...


  • #57   11. nov 2007 Sportshunde
    Nej, he he.


  • #58   11. nov 2007 Nå må nok slutte her , skal tidligt ud på sporet i morgen sov godt alle sammen :o)

  • #59   11. nov 2007 Og Christel:
    Vi elsker altså vores hunde lige så højt som du elsker din!
    Derfor er det sårende når du angriber ALLE af den type hunde, i stedet for en specifik sag.


    For at vende tilbage til det det hele startede med, så kan jeg godt forstå din frustration over den hund du omtalte.
    Om den skal aflives... tjah... Helt ærligt, så ved jeg det ikke.
    Som jeg har forsøgt at forklare tidligere, så kunne gravhunden være et "uheld".
    Er altid meget obs når Two Face er sammen med mindre hunde, da hun ikke altid er klar over hvor stor hun er. Hvad hun kan tillade sig over for en stor hund, kan hun ikke tillade sig over for en lille hund.
    Hvis det derimod var en hund på lab-str, så ville jeg være meget mere bekymret - for så var der ingen tvivl om at det var med fuldt overlæg!


    Det er dog foruroligende at hun ikke vil acceptere hvad hun har mellem hænderne smiley


  • #60   11. nov 2007 Nu fuldte jeg med på den anden tråd.. Kan godt forstå hvorfor christel reager som hun gør...

    Og især efter hendes hund er blevet overfaldet af en artsfælle til ast eller hvad det nu var....

    Jeg ville nok som ejer af den omtalte hund i den tidliger tråd give den mundkurv på og holde den på afstand af andre hunde.

    Loke er blevet overfaldet af 3 forskellige hunde... Mega stor Schæfer, lab blanding meget stor og ikke mindst en dobbermand... Så det er ikke altid hunden mand skal bearbejde, men ejeren.


  • #61   11. nov 2007 Christel
    Hvad havde du forventet at reaktionerne på din "TV-optræden" var?


  • #62   11. nov 2007 Christel
    Så er der jo ingen der må slippe deres hund - uanset race.
    Det er jo ikke kun hunde af muskelhunderacerne der kan have problemer med andre hunde.
    Det er ikke kun hude af muskelhunderacerne der er store nok til at forvolde væsentlig skade...


  • #63   11. nov 2007 Christel
    Vi andre har da oss den frygt - det er så bare generelt.
    Jeg HADER når der kommer en fremmed hund blæsende mens den gør højlydt... og når man så ik umiddelbart ka få øje på ejeren, så gør det det ik sjovere...

    Nu har jeg så en hund der måske vil forsvare sig selv (heldigvis er der aldrig nogen der er sprunget på hende).
    Hvis hun forsvarer sig, hvem tror du så får skylden?


    Jeg har oss en hund der fungrer fint sammen med de fleste hunde.
    Men fordi DU er bange for min race, så må jeg ikke slippe hende løs - nogensinde?


  • #64   11. nov 2007 Hov, og forsvare mig nok oss.
    Håber aldrig det sker - den situation har jeg ikke lyst til at hverken jeg eller min hund skal sættes i


  • #65   11. nov 2007 Bulldog

    Mødte for et stykke tid siden en stor sort hund. Hvad det har været aner jeg ik - men den var godt nok STOR!

    Kom blæsende ud fra nogle boligblokke, i fuld fart hen over vejen mens den gøede som en gal...
    Vi var 4 afsted med hunde, kl var 23-24 stykker - og der var ingen i umiddelbar nærhed.
    Self Two Face begyndte at gø (gør hun normalt ALDRIG), de andre 3 gik self oss i gang. Hunden vendte heldigvis om og stak af.
    Hvad var der sket hvis jeg var kommet gående alene?


  • #66   11. nov 2007 Nåh, nu vil jeg liste ud med min hund...

  • #67   11. nov 2007 Hold da op i har hygget jer:o/

    Ville da glæde mig hvis det nogensinde skulle lykkedes at en muskelhundedebat ikke går sådan over gevind (og det gælder både for OG imod).

    -og lige et lille hint Mark. Har læst den anden tråd og hun havde faktisk skrevet at det var en anden sag det drejede sig om (nu hvor det åbenbart var meget vigtigt for dig) ;o)

    Synes det er trist at der skal kastes sådan mudder.

    Charlotte -Hold da op hvad? Idéen er skam slet ikke så dum. Det er gjort i flere andre lande med succes. Tror bare desværre ikke det sker i danmark.



  • #68   11. nov 2007 Bulldog
    Tjah, det er da forsøget værd... Håber ikke jeg bliver udsat for det igen!


  • #69   11. nov 2007 Charlotte -nu er det jo ikke bare baseret på tavlesnobberi, eller at hunde uden tavle skulle være mindre værd.
    Det vil have den fordel, at alle af den race vil være efter forældre der er mentaltestede. Avlen vil være mere seriøs, og al den import fra østlandende vil begrænses.
    -sådan ret groft sagt. Du kan jo læse mere på det link Mark satte ind vil jeg tro


Kommentér på:
opfølgning på aflivning

Annonce