{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kun for mænd!
  • #1   22. nov 2007 Øh Nå..... GG

  • #2   22. nov 2007 Fnis....

  • #3   22. nov 2007 HA! Det er fanme god humor

  • #4   22. nov 2007 KARIN:
    hø hø...det skuffer mig lidt ...du ikke ved det! *S*
    Men klogheden er fesen væk fra kvindehjernen,,, når vi er præmens.... det kan være det er derfor der skal HELE 15 stk til? *GGG*


  • #5   22. nov 2007 JAAAAA!!

    Eii - fortalt af min meget gode ven med bøs og høj stemme gav en god griner


  • #6   22. nov 2007 KARIN:
    LOOOOOL ....Den er skræmmende rammende...*GG*


  • #7   22. nov 2007 Kan du så forestille dig når trået skal pyntes?
    Uha-da-da


  • #8   22. nov 2007 trået = træet

    Præmenstruelle kvinder kan nemlig heller ikke tale rent :o))


  • #9   22. nov 2007 KARIN: Nå-... det ved de tider hos dig...*GG*
    og ja...det kan jeg levende forestille mig... *GG*
    uuuuha...det derfor jeg er tilhænger af blandet køn på arbejdspladser... mænderne har en magisk evne til at gå ind og lave en sund dæmper i "hønsegården" ..*G*


  • #10   22. nov 2007 Min skrækhistorie går tilbage til da jeg gik på pigeskole - kan du stikke den? Der besluttede jeg mig for at få hår på brystet!

  • #11   22. nov 2007 KARIN :
    Ej ...den kan jeg ikke stikke.... og har heller ikke hår på brystet*GG*....men kan godt forestille mig det har været en fordel...hvis man havde det på pigeskole...... hvor var det henne?...her i landet...eller udenlandsk?


  • #12   22. nov 2007 Det var omkring Mern på Sjælland....rædselsfuldt. Jeg stak af 9 gange på 3 mdr...

  • #13   22. nov 2007 uh,,, det lyder ikke til det har været en sjov periode i dit liv...=o//....hvor gammel var du i den periode? og føler du det noget der forfølger dig i dit liv idag?
    Vi har en god ven ..her i familien... han blev sendt afsted på drengekostskole i skotland...det præger ham og plager ham faktisk stadig..den dag idag.. og han har frygteligt svært ved at udtrykke sin glæde.. og føle ægte lykke... trods han snart er 50 år! ..


  • #14   22. nov 2007 Jeg var omkring de 14...og ellers en "barsk" unge der havde klaret sig selv fra jeg var 9. Men det der madamme-kloster tog nærmest livet af mig. Kææft de kan være lede.
    Der er faktisk gået rigtig mange år før jeg fik glæde af at være sammen med hunkøn. Jeg er blevet mere tolerant tror jeg - eller også er jeg ved at falde af på den LOOL


  • #15   22. nov 2007 hø hø... mon ikke det mere det sidste,,, gggg.
    Det utroligt som det kan præge ens senere opvækst! og så SÅ meget! ... hvor er det trist...men om ikke andet.... så har du nogen faste og til tider meget skarpe meninger om ting.... og det jo en rigtig fin ting Karin.... man skal jo altid være god til at finde de posetive ting frem også fra de meget sorte og negative perioder i ens liv.*S*


  • #16   22. nov 2007 ja jeg blev en sær satan der ikke skulle have andre til at fortælle mig hvor skabet skulle stå. det var svært at lære at gå på kompromi. Så det var i høj grad noget der har præget mig - for ikke at sige mine omgivelser.
    Og mon ikke du har oplevet et af mine mere ubehagelige sider gennem trådene her? Jeg har ikke den store diplomatiske egenskab - og det giver af og til nogle drøje hug.
    Så er det godt med lidt fimrehår på brystet til at afbøde slagene LOL


  • #17   22. nov 2007 KARIN ; ooork jow...vi har mere end 1 gang stået i nogen skarpe debatter herinde...*GG*... og al respekt for det!! jeg vil helre bruge min tid på een der har HOLDNINGER og gerne stærke,,, end dem der slet ingen har!! og det bestemt ikke fordi vi behøver at være enige.... *SS* ..det skam altid godt at få modstand i sine synsvinkler.... og nyder da tit dit skrevne...det må jeg da ærligt erkende...og som noget jeg sætter høj pris på er.....du svare som regel altid retur.... det er rigtig fedt...*S*
    Så ta det som noget DU er blevet stærk af Karin.... Brug din kedelige opvækst til at fortæl dig selv...det har været med til at få dig til at se kontant på livet...og dens mening! ....*SSS*


  • #18   22. nov 2007 Ja jeg sidder nu ikke i en krog og hyler mere LOOOL
    dertil er jeg blevet FOR præ... du ved *GG*

    Eii - ærligt - så har jeg haft et rigt liv. Måske netop fordi jeg selv har haft bukserne på har jeg haft 5 fede år med at rejse jorden rundt bla. Var ikke bange for en skid andet end at flyve. Det er så senere (11/9) blevet til rædsel. Jeg har faktisk oplevet mere end en gang der var bombetrudsel. En gang da jeg skulle til syd Afrika måtte vi ned i en ørken. Der ventede vi meget længe - og da vi endlig kom i luften igen havde de ikke fået en fis ombord at drikke og spise. Så der var kun spiritus i lange baner som vi så blev "tvunget" til at drikke.
    Jeg skal lige hilse og sige vi var meget højrystede da vi landede i Johannseburg haha
    Der fik vi serveret frølår af en mørkhåret mand der ikke liige forstod at det rent faktisk var fisk vi ville have!


  • #19   22. nov 2007 Ja det er da rigtigt forresten? Der var vist noget med vi var "uvenner" ikke? :o)))))))))))))))

  • #20   22. nov 2007 holdaop!! sikke en fortælling... og jo... hvis uenighed om holdninger er at være uvenner...*GG*
    har du opholdt dig meget i usa? ,,,jeg ved du har haft fede biler,,,ggg,,, det har vi jo snakket om..ggg... men har du været der tit?


  • #21   22. nov 2007 Jeg boede på en af øerne syd for Miami i et ½ år - på en ø der hed Lower Mattercomb (så vidt jeg husker?)
    Og kørte fra Canada til New York og så tværs over og ned til Texas hvor jeg befandt mig et stykke tid i Buka Chicha - en halvø uden for Brownswill der ligger på grænsen til Mexico.
    Jeg er ikke sikker på jeg staver navne rigtigt - kan ikke huske det
    Men ellers har det kun været korte besøg gennem årene og det er længe siden sidst.

    ja jeg var miljøskadet da jeg kom hjem - så det blev til et par Amerikanske tankvogne.


  • #22   22. nov 2007 uh...det lyder vildt fedt... sikke du har oplevet..*SS* vi går og overvejer kraftigt at flytte til Ocala... i florida... bla pga min mands job... men osse fordi varmen tiltrækker mig og min gigt... jeg har aldrig selv været over there,,, men det har min mand meget ofte... og har KUN godt at fortælle... han skal igennem på Harley davidson på route 66 til næste år ved denne tid sammen med sin chef,,, og jeg og chefens kone skal så støde til dem efter en månedstid..... og møde dem i florida... omkring på denne tid af året ..til næste år... så det blir een på opleveren... og så må vi se... om det osse er noget for mig...ss

  • #23   22. nov 2007 Det er et vidunderligt land - så forskelligt fra stat til stat. Naturen er fantastisk - der er så meget at se - så mange dejlige mennesker at mødes med. Så ja, kan kun anbefales.
    Bo derover vil jeg ikke og heller ikke til storbyerne. Men "Marguritruten" gennem staterne trækker (det kan jeg heller ikke stave til idag *GG*)
    Jeg ville gerne køre de ture igen...
    Jeg så iøvrigt vilde heste - var et par dage sammen med indianer der holdt komsammen i Arizona. Og jeg har kun oplevet gæstfrihed.
    Så mon ikke?


  • #24   22. nov 2007 det lyder jo så fantasktisk det du kan fortælle...*S*
    og jeg må sige... det bestemt fristende... men nu må vi se hva de sker*GG* vi beholder vores hus herhjemme i DK... så hvis..det bare ikke funker... KAN vi vende her hjem igen... og da min mand SKAL herhjem hver sommer... kommer vi jo hjem hvert år... ss


  • #25   22. nov 2007 Jeg fik hjemve. Men det var i Østen. De har bare ikke samme moral og humor som os.
    Dem lærte jeg så tilgengæld meget andet af...og så liiige deres mad ummmm.

    Nå, jeg må ned og fodre hundene før de skråler op.
    Hygge så længe

    Knus fra Karin


Kommentér på:
Kun for mænd!

Annonce