{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Tænker selvstændigt {{forumTopicSubject}}

Godmorgen. :o)

Hvor er det sjovt at se hvor meget vores hunde tænker selvstændigt.

Når Bette kommer og lægger sig og vil nusses - kommer Xena og vil mase sig ind imellem os, så vil hun også nusses. Det tillader jeg så ikke, da det er mig der bestemmer hvem der skal nusses og hvornår - så jeg holder hende på afstand og siger nej.

DET acceptere hun bare ikke. Så må hun jo finde på noget andet... ;o)
Så henter hun en bamse og kaster den hen foran Bette - for hun VED Bette bare MÅ have den bamse, så Bette hopper self ned - tager bamsen og lægger den hen i sin kurv. Vupti så ligger Xena ved siden af / ovenpå mig og skal nusses.... :o) Smart metode til at få sin vilje. *G*

En anden ting er kopiadfærd....

Xena lærte forrig sommer at når hun kunne høre isbilen så skulle vi ned og hente is. Så nu når hun hører Isbilen hopper hun rundt piver og løber hen og dytter på mig og så hen og dytte på døren - somom hun siger "kom nu mor vi skal ha is" Det er Bette så også begyndt på - hun aner så bare ikke hvorfor hun gør det. *G*

Nu er det så blevet sådan at høre hun lyden af "Tuborg julereklamen" så begynder hun også (Xena)

Nå - det var bare lige et par sjove søde ting om mine hunde...

Hva med jeres hunde - har de også nogle sjove ideer.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænker selvstændigt
  • #2   23. nov 2007 Pinky Babs: LOOOOOL
    De er geniale de vapser... :o))


  • #4   23. nov 2007 Pinky Babs He he ja den der med at gø af noget for at narre den anden hund ser vi også herhjemme..... Begge vores hunde elsker at ligge i sofaen og putte ved os, men hvis Zanto har taget den bedste plads farer Vega over til havedøren og gøer alt hvad hun kan. Når Zanto så får lettet måsen og kommer derover farer hun tilbage og ligger sig det gode sted smiley De er skiseme ikke helt dumme vores små vapser.....

  • #6   23. nov 2007 Daisie: Man blir bare så varm om hjertet når man ser hvor tænkende de er... :o))

    Det er altid sjovt at læse sine hunde og se hvordan de selv finder ud af tingene.... hunde er bedre til problemløsning end vi mennesker til tider er.... *S*


  • #7   23. nov 2007 Godmorgen.
    Min den mindste (næsten 8 måneder) gemmer godbidder med luft over. Hvis de får et stk. pølse hver så spiser den store sin med det samme.
    Den lille ligger den i et eller andet hjørne og putter så luft over med næsen, - så er hun helt sikker på, at den store ikke finde den.
    Og når de spiser af samme madskål og den store er igang, så flytter hun madskålen over til sig selv med poten.


  • #8   23. nov 2007 hehe hvis en af hundene ligger og sover og den anden vil lege tager den "ynlings-rykke-istykker-bamsen" og går hen foran den anden, ligeså snart den sovende tager ud efter bamsen spiller den anden kostbar og vender hovedet væk. og sådan fortsætter det til den sovende gider rejse sig for at tage den skide bamse smiley *GG*.

  • #9   23. nov 2007 Russells: Hehe... Bette gemmer også hendes godbidder eller ben osv... I hendes kurv (hun kan bruge en evighed på at gemme det ordenligt) så ligger hun bare og kigger på at Xena spiser - og lige så snart hun er færdig - finder Bette hendes guffer frem og spiser den... Ganske langsomt - mens hun skuler til Xena...

    anneaalborg... Det er også sådan der blir budt op til leg her.... :o) Her er der bare ingen ynglingslegetøj - alle bamser er Bettes ynglings. :o))


  • #10   23. nov 2007 Ja - det ser lidt morsomt ud, når de selv mener at have gemt godbidder laaaangt væk fra "fjenden". ´Men de er nu ret underholdende når de laver de cirkuskunstner. hehe......
    Så har jeg så også en løvefanger herhjemme. Det er den store Janis, - når der kommer løver, hunde, og alt hvad der har 4 ben, så hopper hun hen til tvét og skælder godt og grundigt ud. Så vi ser som regel de der hundeprogrammer sammen. Gad vide om hun lærer noget... hehe.


Kommentér på:
Tænker selvstændigt

Annonce