{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

Biancas store dag i dag {{forumTopicSubject}}

Lige om lidt kører vi afsted til Dansk/Svensk Gårdhundeklubs årlige juleudstilling. I år er der er rekord stort antal gårdhunde tilmeldt, mere end 70 og det er mange.

Venlige sponsorer har bidraget til at alle hunde, uanset placering, få en gave med hjem. Jeg har stået for at skaffe gaverne, og på nær 3 har det gået som en leg. Det er jo ikke dyre gaver, for det er tanken der tæller.

Når selve udstillingen er færdig kommer Biancas højdepunkt. Vinderne af årets konkurrencer skal kåres, og jeg sidder og kniber mig i armen, for er det virkelig rigtigt at Bianca har vundet 3 titler, Årets DKK Racevinder, Årets Tæve og Årets Unghund. Jo, det er rigtigt.

Det er jeg meget glad for, men mine tanker går til opdrætteren, for det er jo via deres avlsarbejde, at Bianca er blevet så god en hund, så jeg er dem dybt taknemmelig over at jeg kunne få lov at købe en hvalp hos dem.

Det bliver en lang dag, for udstillingen slutter med en julefrokost.

Så alt i alt skulle det gerne blive en dejlig dag og afslutningen på et helt fantastisk udstillingsår.

Er der andre der skal på udstilling i deres raceklub i dag? I så fald held og lykke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Biancas store dag i dag
Kommentér på:
Biancas store dag i dag

Annonce