Han skal bare hjem NU! {{forumTopicSubject}}
Jeg var i går oppe og aflevere en hvalp som jeg har solgt og mens vi alle sidder der og er super glade, så bipper min telefon og ind kommer en sms.....der står at personen er nød til at sælge hvalpen (en hvalp som jeg solgte som 9 uger gamel og det skal siges at den nu kun er 4 måneder) da den nu havde splittet hele lejligheden af og også bilen for 34.000 kr og nu magtede han ikke mere. Den splitter alt ad og kan ikke være alene hjemme osv osv men han er blevet skilt og flyttet i ny bolig på 2 måneder og det påvirker sku sådan en lille babyhund...
Jeg har så skrevet i kontrakten at hvis de ikke længer ønsker hunden, så skal den tilbage til mig og de får ½ købspris tilbage.....
Så nu triller jeg fra Randers til Kbh for at hente min lille dreng hjem, så vi kan få rettet oppå hans tilvæelse.
Jeg har snakket med Jeanet N og hun vil gerne hjælpe mig, hvis han har det rigtig skidt og har fået ar på sjælen... TUSIND TAK JEANET, du er bare en engel :o)
Nu skal han bare oven på igen og så må vi se om han kan finde en super kærlig familie at bo hos....
maj 2005
Følger: 46 Følgere: 46 Hunde: 1 Emner: 94 Svar: 729
okt 2004
Følger: 90 Følgere: 91 Hunde: 5 Emner: 147 Svar: 1.024
Jeg glæder mig til at få ham hjem nu og har bare spekuleret hele natten og nu skal han bare hjem til mig, sin mor og 2 søskende....
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 42 Svar: 547
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 1.067
.. og dejligt at Jeanet R (for jeg tror det er hende du mener) vil hjælpe dig.. Hun og Michael er nogle virkelig dejlige mennesker og nogle sande hundevenner *s*
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 2.211
Deltager lige i den stående klapsalve....bare der var flere af den slags.
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 9
Håber det bedste for jer Marie.
okt 2004
C E: jeg er også super glad for at jeg har skrevet det i kontrakten...jeg kunne ikke bære at den skulle blive kastebold i så tidlig en alder eller i det hele taget kastebold på noget som helst andet tidspunkt
okt 2004
Jeg skal nok melde tilbage når han er kommet hjem. Jeg tager færgen her kl 16 :o)
mar 2006
Følger: 76 Følgere: 73 Hunde: 13 Emner: 304 Svar: 1.922
Jeg ved at lille Rex er sikkert hjemme hos Marie nu og at det efter omstændighederne går godt, vi skal nok få styr på ham
okt 2004
Han er med mig på arbejde her den første uge ind til jeg er sikker på at han kan med de andre og at han er tryg vd at være hjemme......
Han skal bare hjem NU!