{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

Han skal bare hjem NU! {{forumTopicSubject}}

Jeg var i går oppe og aflevere en hvalp som jeg har solgt og mens vi alle sidder der og er super glade, så bipper min telefon og ind kommer en sms.....der står at personen er nød til at sælge hvalpen (en hvalp som jeg solgte som 9 uger gamel og det skal siges at den nu kun er 4 måneder) da den nu havde splittet hele lejligheden af og også bilen for 34.000 kr og nu magtede han ikke mere. Den splitter alt ad og kan ikke være alene hjemme osv osv men han er blevet skilt og flyttet i ny bolig på 2 måneder og det påvirker sku sådan en lille babyhund...

Jeg har så skrevet i kontrakten at hvis de ikke længer ønsker hunden, så skal den tilbage til mig og de får ½ købspris tilbage.....

Så nu triller jeg fra Randers til Kbh for at hente min lille dreng hjem, så vi kan få rettet oppå hans tilvæelse.

Jeg har snakket med Jeanet N og hun vil gerne hjælpe mig, hvis han har det rigtig skidt og har fået ar på sjælen... TUSIND TAK JEANET, du er bare en engel :o)

Nu skal han bare oven på igen og så må vi se om han kan finde en super kærlig familie at bo hos....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han skal bare hjem NU!
  • #1   25. nov 2007 Gudske tak og lov for at der findes fornuftige mennesker som dig Marie der laver sådanne aftaler i købskontrakten så du kan få den lille hjem igen.

• #2   25. nov 2007 det var fordi jeg kom til at se at jeg havde glemt at skrive noget, så jeg slettede den og lavede en ny....sorry :o)

Jeg glæder mig til at få ham hjem nu og har bare spekuleret hele natten og nu skal han bare hjem til mig, sin mor og 2 søskende....

• #3   25. nov 2007 det er fanme sørgeligt sådan noget.. men godt du tager den tilbage.

• #4   25. nov 2007 Godt at du i det mindste har fået det at vide, og så prøv at glæd dig over at hans liv kun har været noget rod i kort tid. At vi andre så korser sig over at anskaffe sig en hund under sådanne forhold.. og endnu værre.. Når man så har den at de så ikke har invisteret den tid og omsorg det kræver at have en lille ny hund.

.. og dejligt at Jeanet R (for jeg tror det er hende du mener) vil hjælpe dig.. Hun og Michael er nogle virkelig dejlige mennesker og nogle sande hundevenner *s*

• #5   25. nov 2007 "Gudske tak og lov for at der findes fornuftige mennesker som dig Marie der laver sådanne aftaler i købskontrakten så du kan få den lille hjem igen."

Deltager lige i den stående klapsalve....bare der var flere af den slags.

• #6   25. nov 2007 Super god ide, med at skrive det ind i købskontrakten sådan skulle det altid være... Håber inderligt at han kan rettes op på ret køl, vi ved jo alle at det ikke er hundens skyld men ejerens. Håber du skriver hvordan han har det osv...

Håber det bedste for jer Marie.

• #7   25. nov 2007 UPS Karen: det er præcis hende jeg mener :o) og undskyld til Jeanet :o) ja, jeg syntes bare jeg har været så påpaselig med at finde købere, men nu bliver det jo så bare sværer at finde en ny køber, for de får det svært (i forhold til mig)

C E: jeg er også super glad for at jeg har skrevet det i kontrakten...jeg kunne ikke bære at den skulle blive kastebold i så tidlig en alder eller i det hele taget kastebold på noget som helst andet tidspunkt

• #8   25. nov 2007 Mette L: jeg tror og håber på at han falder til ro, når han kommer her hjem i trygge rammer og med sin mor ved siden :o) og at der ikke er ødelagt for meget af hans dejlige sind :o)

Jeg skal nok melde tilbage når han er kommet hjem. Jeg tager færgen her kl 16 :o)

• #9   26. nov 2007 Tak for de søde ord til både Karen og Marie smiley

Jeg ved at lille Rex er sikkert hjemme hos Marie nu og at det efter omstændighederne går godt, vi skal nok få styr på ham smiley

• #10   26. nov 2007 Det er nelig helt korekt Jeanet...han er sikkert hjemme og hygger sig i haven med sine søskende og mor.

Han er med mig på arbejde her den første uge ind til jeg er sikker på at han kan med de andre og at han er tryg vd at være hjemme......

Kommentér på:
Han skal bare hjem NU!

Annonce