Hihi, en lille sød morgenhistorie... {{forumTopicSubject}}
Hannibal har liget fået sig en stor lækker okseknogle, og som altid breder jeg hans gokketæppe ud på gulvet og smider knoglen der på, bare så vi kan holde trægulvet nogenlunde fri.
Men i stedet for at kaste sig frådene over den, blev han helt stiv i blikket, gik rundt om den og puffede til den med snuden, og så gik han ellers helt i selvsving med at "dække den til". Det var tydeligt at han forsøgte at grave benet ned som hunde nu ville gøre, hvis de altså havde noget at grave i, men betød vidst ikke så meget for ham... Han gravede ikke på noget tidspunkt, men brugte snuden til at skrabe og puffe tæppe hen over knoglen, men da han stod på tæppet det meste af tiden gik den process enormt langsomt.
Efter 10 minutter havde han alligevel fået det dækket den til, eller i hvertfald noget der ligner, så han forlod stedet som om intet var sket. Men lur mig om ikke han står og dobbelttjekker sit eget arbejde nu, og dytter videre med snuden for at få knoglen helt væk...
Hehe, og jeg som troede jeg skulle give ham en knogle til at aktivere sig selv med lidt gumlen i nogle timer, nu ser det ud til at han i stedet aktiverer sig med grave den ned i stedet.
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.197
mon ikke det har været lidt i denne retning
(link fjernet)
tror han vil gemme det til det er blevet godt mørt
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 421
Ja de er gode til at underholde de kære hunde!
sep 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 58
Har lige haft en pose stående med reklamer, som jeg var nede med for nylig. Der havde hun gemt en godbid i bunden af posen.
Hihi, en lille sød morgenhistorie...