550 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Opfølgning til hudsygdom Opfølgning til hudsygdom

Hej, vi har tidligere lavet en tråd til hjælp om at vores hund kløede sig meget, vi var til dyrlæge og han gik ud fra det var allergi, herinde sagde folk det kunne være Demidicose og mange sagde allergi. Vi afleverede ham igår morges til Vejle Dyrehospital og fik ham igen kl 2. Der var blevet taget skrabetest, han havde været bedøvet osv. Vi fik af vide han havde skæl, der blev fundet hårsæksmide æg (Demidicose) Staffelikokker (ved ikke om det staves sådan). Så da vi kom hjem gik der en halv time og pludselig var hans hoved så hævet han knap nok kunne åbne øjnene (Allergisk reaktion og såtter et billede ind senere) så måtte vi afsted igen, så det var en vild omgang for lille Oskar. Men nu har vi da en diagnose og skulle gerne gå bedre hurtigt.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opfølgning til hudsygdom
Kommentér på:
Opfølgning til hudsygdom

Annonce