{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Hundefoder igen igen igen {{forumTopicSubject}}

I Holland fik jeg en sæk WinnerPlus foder (det gjorde alle deltagerne, mod de accepterede at blive fotograferet), og jeg valgte en hvalpesæk .. Esh får RC Skin Care og det kører han fint på.

Men .. jeg kender INTET til det foder ?

Nogen, der kan sige noget klogt omkring det ? For jeg er sådan lidt i syv sind om Pirat skal have den 12 kgs sæk, eller jeg blot skal bruge det på sporet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundefoder igen igen igen
  • #1   10. nov Jeg bruger WinnerPlus med lam og ris til min Schæfer.. og har brugt foderet i mange år.. det fungerer godt for os.. Jeg ved mange Schæfer-folk bruger det. Jeg har så et tilskud til, fordi han har allergi.. Men pris og kvalitet er god.. selvom vores hunde er forskellige. Ja og så har de mange forskellige varianter, det tiltaler mig.

• #2   10. nov Jeg har ikke brugt det, valgte det fra fordi der, i den variant jeg kikkede på, var ret meget ærteprotein, der var på et tidspunkt nogle sager med syge hunde, hvor man mente at ærteprotein var problemet;) men om der nogensinde kom flere resultater af de undersøgelser ved jeg ærligtalt ikke:)
    Jeg ville nu nok bare bruge det på sporet hvis hvalpen fungerer godt på RC er der jo ingen grund il at skifte

• #3   10. nov Det ser ret almindeligt ud når man kigger på ingredienslisterne på nogle af deres forskellige varianter: tørret kylling eller andet kød, ris, majs, byg osv. Jeg ville bruge det på sporet hvis jeg var tilfreds med det foder min hund allerede får smiley
    Mht ærteprotein og hjerteproblemer: Jo, det bliver faktisk stadig associeret med DCM. Nyere undersøgelser har fået FDA til at komme med en advarsel om at udvise forsigtighed med bruge hundefoder med ærteprotein.

• #4   10. nov Martine - der hvor du var nede og træne os LP-folk - de har forhandlet det i en del år, og brugt det til schæferne.
    De har været ret glade for det, og schæferne har trivedes på det.

• #5   10. nov @3: Glemte lige at skrive at jeg ikke ligefrem ville gå i panik omkring det med ærteprotein. Raske hunde får nok ikke problemer, men har man en race og et individ der er i høj risiko for DCM ville jeg nok undgå det (DCM er arveligt og temmelig udbredt blandt fx udstillingmodel dobere, grand danoirs, irsk ulvehund m.fl.).

• #6   10. nov Det lyder ikke vildere og bedre end så meget andet foder herhjemme smiley men hvis hunden fungerer på det og det er nemt at købe/god pris

• #7   10. nov 1000 tak for info, allesammen smiley

Kommentér på:
Hundefoder igen igen igen

Annonce