724 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Sækkestol til hunde Sækkestol til hunde

Har lige fået en stor sækkestol til min lille mynde og det er absolut noget jeg vil anbefale.

Den kan, ifølge Pippi, både bruges som hoppeborg/klatrestol og efterfølgende som dejlig soveplads (der kommer jo en lækker hulning de kan gemme sig i).

Og der er jo altid rart med møbler som har flere funktioner:-)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sækkestol til hunde
  • #1   2. dec 2007 Jaaaaa....Vi har også to sækkestole og glæden ved den kan ses i mine billeder. De ELSKER deres sækkestole. Lige nu ligger de i hver sin og gasser den:-))

• #2   2. dec 2007 Ja - som du selv skriver i Pipis profil - De er jo nogle spinkle nogle og SKAL derfor have noget godt, blødt og tykt at ligge på smiley

James har arvet en efter min første mynde, men den er han ikke glad for. Han bliver SÅ sur og klager højlydt når den ikke vil lige som den skal... Derimod er hans Vedbedtæppe(også et arvestykke) og hans donought seng et hit.

• #3   2. dec 2007 Vi har også 2 til vores hunde og de elsker dem. Beni er næsten stoppet med at tigge når man laver mad for han vi heller ligge og putte i dem og ofte prøver de også at være to på en haha, kan de også godt men bliver lidt klemt haha.

• #4   2. dec 2007 hvad gav i for den, og hvor købte i den ? vil nemlig gerne ha to

• #5   2. dec 2007 Min hund er vist ikke så græsen med hvordan hun ligger - og vil den ikke helt som hun vil leger hun bare "dræb sækkestolen"

• #6   2. dec 2007 Jeg mener at vi gav 7-800 kr. stykket hos Østrand:-))

• #7   2. dec 2007 MIn nabo havde sat den ud til storskrald - det eneste jeg kunne finde på den var en lille blå plet så den nuppede vi (selv om det vist nok er ulovligt).
    Så det er bare en almindelig en til mennesker. Det er ikke sækkestole- men cirkelformet

Tror generelt at det gælder jo større jo bedre

• #8   2. dec 2007 Vi gav 500 stk det var ind herinde som solgte dem, men dog ikke brugt. de er virkelig lækker.

• #9   2. dec 2007 Vi gav 500 stk det var ind herinde som solgte dem, men dog ikke brugt. de er virkelig lækker.

• #10   2. dec 2007 Mickey har min gamle røde sækkestol og nøj, hvor han har elsket den fra dag et...

Da han var helt lille, forsvandt han helt i den.... smiley Han elsker stadig at ligge i den, klatre lidt rundt og mase sig rundt i den, så han ligger perfekt.

• #11   2. dec 2007 Ellers kan vi kraftigt anbefale dem af mærket "FATBOY" det er en virkelig god kvalitet og er rigtig slidstærk.

Homer har haft sin siden vi fik ham og han nyder at ligge i den stol... den former sig rigtig efter kroppen og så kan man ligge i alle mulige tossede stillinger...

Vi har lige købt en til os selv også til stuen, men det hopper han også op i.. han er simpelthen så glad for dem..

Men de er lidt halvdyre, da den store til hunde koster 1000kr, og den til mennesker koster1800 kr...

Kommentér på:
Sækkestol til hunde

Annonce