{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
318 visninger | Oprettet:

Hjææææælp .....Ret ulækkert :o( {{forumTopicSubject}}

Åhhhh de hvalp de hvalpe!!!

Luna har siden vi fik hende som 9 uger( hun er 4 måneder nu) spist sin egen afføring, når hun kunne komme til det. Det undre mig da jeg selvfølgelig ikke kan greje hvorfor???

Sidste nye tendens er at hun kan finde på at æde Maggies også (vores anden hund på 2½ år)

Har andre været i denne situation???
Er det stoppet af sig selv???

Beklager "ulækkerheds" faktoren i dette indlæg *LOOOOOL*

håber der er nogen der har et godt råd eller to

Smil fra Christina & Co

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjææææælp .....Ret ulækkert :o(
  • #1   30. jul 2005 ja Nelly spiste også sit eget i starten - det er vist fordi de har set deres mor rydde op efter dem de første 8 uger af deres liv og så tror de at det er normalt!

Vi vænnede Nelly af med det ved at siga "Add" til hende og så skynde os og samle op efter hende og efter et par uger så var det slut med det!

• #2   30. jul 2005 Hej Nicola

Hmmmm ja det er også vores tilgang til det men som sagt hun er 4 måneder, så jeg syntes bare det er lang tid det har "stået på" hun er renlig, ud over hvis de er alene hjemme mere end 4-5 timer så kan der ske et lille uheld og så er den også sikker så har hun "ryddet" op efter sig selv.

• #3   30. jul 2005 men i skal altså vænne hende af med det - det øger chancen for orm og den slags!

• #4   30. jul 2005 i kan jo forhindrer det når i er hjemme ved at lynhurtigt at samle det og den andens hund's op

• #5   30. jul 2005 ja selvfølgelig skal vi vende hende af med det *SSSS* men som sagt det er der problemet ligger, vi prøver og prøver og der sker ikke noget.

• #6   30. jul 2005 chika spiste også andres hømhømer da hun var lille, men det stoppede helt af sig selv

• #7   30. jul 2005 Kan Mille komme til det, så tager hun gerne andre dyrs afføring, så som hare****, hestepærer osv. Vi sørger dog hurtigt for at få hende væk, da der, som Nicola siger, kan være orm. Desuden er det heller ikke hyggeligt at tænke på hunden har spist af en l*** når man får et slik *GG*

Jeg må så sige, at hun <b>aldrig</b> har spist sit eget eller andre hundes!

• #8   30. jul 2005 Daisy elskede at guffe hestepærer i sig da hun var hvalp! Det meget normalt at hvalpe gør!

• #9   30. jul 2005 Og at ældre hunde gør det!
    Når jeg træner mine på får, og de er ved at være trætte i hovedet lave de ofte "overspringshandlinger", hvilket ofte kan ses ved at de begynder at æde fårelort!
    Så holder man en pause!

• #10   30. jul 2005 Uf... jeg er da glad for at Bella aldrig har gjor det. Det lyder ikke særlig lækkert... slet ikke når hun elsker at slikke i ansigtet.

• #11   30. jul 2005 Vores Kela har oz gjort det, og kan stadig finde på det.. Vi fik nogen piller hos dyrlægen hun skulle spise, så det kom til at smage for grimt for hende (det skulle man synes det gjorde i forvejen..:-))
    Desuden sagde de, at det kunne hænge sammen med, at hun fik skideballe hvis hun sked indenfor.. Det kan nemlig også være en måde for dem at skjule det de godt ved de ikke må på, at spise deres afføring.. Så man skal sørge for KUN at skælle dem ud hvis man ser de gør det..

• #12   30. jul 2005 Tak Stine

det var et svar jeg kunne bruge til noget *SSS*

......Ikke ligesom hvisse andre der "bare" syntes det er ulækkert og er glade for deres hund ikke gør det !! *hint hint* Nutella Mor

smil fra Christina

• #13   1. aug 2005 HeeJ christina..
    vi har et par hunde.. og da de var hvalpe spidste de os deres "lort" men vi fik dem vendet af med det ved at give dem en over snuder og skælle dem ud når de gjorde det.. og idag spiser de aldrig deres lort..
    kram jette

Kommentér på:
Hjææææælp .....Ret ulækkert :o(

Annonce