{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Vores hund tigger. {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften lyder så tigger vores hund helt vildt.
Bare jeg går ud i køkkenet løber hun efter mig. Hun løber rundt om mig når jeg laver mad, og hun sidder og tigger ved bordet.
Hun har aldrig været vant til at få noget af vores mad når vi spiser.
Synes efterhånden vi har prøvet alt muligt.

Nogle som har nogle råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vores hund tigger.
  • #1   3. dec 2007 Sig den skal gå over og lægge sig i sin kurv når den tigger.. :O)

• #2   3. dec 2007 Mine hunde må gerne være ved os når vi spiser men de skal lægge sig ned... prøv at lær din hund det... hvis dette ikke hjælper vil jeg lukke den væk et kort øjeblik og så lukke den ind igen og bed den om at lægge sig, tigger den igen så luk den væk osv osv indtil at den finder ud af at den ikke får noget ud af at tigge kun at den bliver lukket væk fra jer...

• #3   3. dec 2007 Tag noget du ved hun ikke kan lide og når hun så tigger så giv hende det smiley
    Til sidst mister hun interessen for at tigge da hun jo bare vil få noget hun ikke bryder sig om alligevel smiley

• #4   3. dec 2007 lad være at gi hende noget , så holder hun op , for så er der jo ikke grund til at tigge , fodre du hende , billige du jo hendes opførsel

• #5   3. dec 2007 Altså min hund har helt det samme problem, men hun gør så også hvis hun ikke får sin vilje. Hun gør ALTID når vi sidder og spiser, hun er så madglad, men vi har lavet det sådan at, når vi spiser spiser hun også. Så hver gang vi spiser, ligger vi hende ud i bryggerset og så giver vi hendes mad, og så når vi er færdige med at spise, så kommer hun ud igen. Det hjælper faktisk rigtig meget!

• #6   3. dec 2007 Øhm, måske kæresten eller andre er "kommet til" at gi' hende noget en gang eller to? ;o)
    Ferdinand ("Guldklumpen") vil da også gerne lige se, om der "falder noget af", men det gør der aldrig, så han går hurtigt hen og lægger sig.
    Jeg ville også lukke hende væk mens I spiser, som Lærke L. skriver.

• #7   3. dec 2007 Laura er også meget meget glad for mig når jeg er i køkkenet, men hun ved også at hun ikke skal fise ind og ud mellem mine ben.. Så bliver mor sur...
    Har lært hende 'gå ud' når det bliver for meget.. Så går hun ud i gangen og ligger og kigger derude istedet...

Og når vi spiser så har vi lært hende 'gå ud i kurven' ....
    Gider ikke sådan en lille tiggeprins *G*

Kommentér på:
Vores hund tigger.

Annonce