681 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Det undre mig?? Det undre mig??

Hejsa alle sammen.

Lige inden jeg starter vil jeg sige at dette indlæg ikke er møntet på nogen speciel overhoved. smiley

Jeg ser ofte div. hunde til salg osv. sælgerne stiller en masse kriterier det er også rigtig godt de gør det men flere og flere er begyndt at skrive feks. "SKAL være i jylland så jeg kan komme og besøge den når jeg vil" så er det liige jeg tænker What the Fu** altså hvorfor tror folk de går af med en hund hvis de alligevel vil besøge den når det passer dem? en ting er da helt sikkert hvis jeg køber en hund af en anden så er jeg da ikke interreseret i at sælger kan komme og se hunden når det passer ham/hende. jeg kan bare ikke forstå det men måske er det mig der er forvirret og syntes det er et mærkeligt kriterie at sætte at man må besøge hunden når man vil :S

hvis det var mig der gik af med kali (SOM JEG ALDRIG GØR) så vil jeg da ungdå at besøge hende for ikke at gøre mig selv mere ked af det end jeg er i forvejen hvis i forstår smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det undre mig??
  • #1   4. dec 2007 Ser du virkelig det OFTE ?

Jeg har aldrig set det.

• #2   4. dec 2007 C E Ja jeg har set det ofte ja

Selvfølgelig må de da se den men hvis man vil se den når man selv har lyst så syntes jeg det er lige meget nok. så kan man jo ligeså godt beholde sin hund selv.

• #3   4. dec 2007 Vil sige at det ser jeg meeeget sjældent, at folk vil, det er fint med mig hvis det er fordi folk vil se at den trives og har det godt, og det forsvinder ganske af sig selv, når folk bliver overbevist om at deres hund har fået et nyt godt hjem.

• #4   4. dec 2007 Da jeg hentede Carlos fra internat, skrev jeg under på de kunne komme 2 gange indenfor det første år.

Den er ok med mig.

Men ikke om jeg gad have folk rendende i tide og utide når det passede dem.

Sidder og forestiller mig der forventes kaffebord når man keder sig om søndagen ;o))

• #5   4. dec 2007 Synes bestemt ikke man skal komme rendende og se hvordan hunden har det. En sms , telefon opkald eller lign. er okay for mig.... Har set mange gæstebøger hos formidlinger hvor tidligere ejere bare vil have en lille hilsen om at det går godt...

• #6   4. dec 2007 Der hvor jeg købte mine hunde fra,kommer opdrættren 3 gagnge på uanmeldt besøg.Og det synes jeg er i orden så kan han jo også sa om hundene trives og har det godt,så det er fint for mig.Vil også selv gøre det hvis jag var opdrætter.For at sikre mig at hunden er i orden.

• #7   4. dec 2007 Vanessa.. Det er ikke formidleren men tidligere ejere der spørger, hvor de nyeejere ikke vil have kontakt...

Kommentér på:
Det undre mig??

Annonce