{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Så fik vi prøvet det.... {{forumTopicSubject}}

ja nu har jeg jo sidet og læst her inde at man kan bruge sodavands flasker og strømper til at "gemme" godbider i.. det skulle så prøves.. Så to en 2 liter og en halv liter og putted nogle små hapser i.. det fatted de da godt nok ikke, stod bare og snused til dem og kørte dem lidt rundt, men tænkte at de jo nok bare skulle have noget tid, gav dem en halv time ca. og rigtig da jeg kom tilbage havde buffy løst opgaven som en rigtig ambull havde hun fået alle hapserne ud og flasken øhhh lever ikke mere.. eddi derimod ku ikk rigtig få dem ud.. Nå men så ventede jeg lige nogle timer og prøvede så det med strømperne.. bandt kun en løs knude, tænkte at de lige skulle have en chance. efter en halv times tid var det sjove over.. og ja buffy som før, strømpen måtte lade livet.. men lille eddi´s strømåe kom tilbage med et lille bitte huld i, så må da sige at han løste opgaven med stor tolmodighed.. er så stolt af dem.. nu ligger de begge og snorker sødt.. og hold da op hvor var det sjovt at se dem bruge hovedet.... Så mange tak alle på HG for de gode fif og råd..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så fik vi prøvet det....
Kommentér på:
Så fik vi prøvet det....

Annonce