747 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Muskelhunde træning...?! Muskelhunde træning...?!

jeg har forsøgt mange steder men de siger alle sammen at der er åbent for tilmeldinger indtil de hører at jeg har en Amerikansk Bulldog... hvad sker der for dem?! det at man er interesseret i at træne sin hund burde da ikke hænge sammen med hvilken race man har?!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muskelhunde træning...?!
  • #1   11. dec 2007 Nicolai - Hvor i landet er du fra.....?

• #2   11. dec 2007 Hos DKK tager de alle racer.

• #3   11. dec 2007 www.kaeledyrskompagniet.dk

Prøv at snak med Gitte

• #4   11. dec 2007 jeg er fra københavn... jeg har ikke prøvet at sige at jeg har tavle på ham. vidste ikke at det havde betydning...

• #5   11. dec 2007 der hvor jeg gik til træning er disse hunde blevet forbudt og sat under katagorien kamphund:

DDB
    Cane corso
    Amerikansk staffordshire terrier
    Amerikansk bulldog
    Engelsk buldog
    Staffordshire bullterrier

Man kan, hvis man tilmelder hvalpen fra 8 ugers alderen få lov til at komme på hvalpehold og kun hvis du har DKK papir på den.
    Dette kan ikke lade sig gøre med en AB'er, da den ikke er FcI godkendt.
    Når hvalpetræningen er ovre, kan man kun komme videre med træningen, hvis der er et specielt muskelhundehold.? d.v.s. at der skal være nok hunde, med papirer, til der bliver startet et hold op, derudover skal træneren værre special udd. muskelhundetræner, og om man kan blive det i danmark, ved jeg ikke lige... findes der nogle specielle kurser???
    Og så er det de færreste DcH klubber der byder ALLE velkommen. selvom der slogan siger DcH for ALLE... hmmmmm

• #6   11. dec 2007 Jeg håber du finder et sted at træne, da det er så vigtigt... smiler

ellers prøv at kontakte nogle special klubber... schæferklubben, rotweilerklubben... der kan man også få lov at træne lydighed, bare nok ikke forsvar...

• #7   11. dec 2007 synes bare det virker SÅ useriøst at banne folk fra træning... det at man vil træne med sin hund burde give et signal i sig selv om at man vil noget godt...
    jeg synes det er grænsende til raceinddeling som man gjorde med sorte og hvide mennesker i gamle dage... muskelhunde skal være bagerst i bussen... hvad fanden sker der?!

• #8   11. dec 2007 ulveskolen i albertslund... det er en specieltræner i muskelhunde..

• #9   11. dec 2007 vil sådan set bare sige at det er altafgørende at du finder et sted hvor de har forståelse for hunde som vores. vi havnede et sted hvor envy nærmest blev betragtet som en vild løve og så er træning sgu spild af penge og tid. skriv endelig hvis du finder et godt sted. leder stadig efter et sted vi kan starte efter nytår. mvh maria

Kommentér på:
Muskelhunde træning...?!

Annonce