{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
329 visninger | Oprettet:

Kastering ???? {{forumTopicSubject}}

Ved godt der er mange enmer med det men har brug for hjælp.... Vi har for et stykke tid siden overvejet at få bacardi kasteret for han strinter inde og er meget dominerene men jeg forstrød.. men nu er det så blevet være og han er begyndt at ville sløs med min mors hund og han strinter op af ALT.
Ville i råde mig til at kaserer ham eller???
og har i gode/dårlige oplevelser
håber i kan hjælpe lidt for vil nødig skille mig af med ham jo...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kastering ????
  • #1   13. dec 2007 Alt andet lige, vil det vel være bedre at kasterere ham, end at gå af med ham (hvad du så mener med det?) Du kan da prøve, med en kemisk kasteration først, og se hvordan han reagere på det.

• #2   13. dec 2007 Jeg synes ikke du skal kasere ham, men jeg synes helt bestemt at du skal kastrere ham! smiley Der er selvfølgelig ingen garanti for at det hjælper, men det gør det på de fleste.

Han er ikke en hund du skal bruge i avlen, så hvorfor ikke bare hjælpe ham af med sine hormoner? Det giver højst sandsynligt mere ro i hovedet på ham.

Håber du tager det rigtige valg, og held og lykke med det.

• #3   14. dec 2007 hej min søde pige..

jeg kan godt forstå dig at du vil tag klunker på karse min ven men du skal ikke gå af med ham så kommer jeg efter dig ((mente det i sjoft) men prøv det

Kommentér på:
Kastering ????

Annonce