251 visninger
|
Oprettet:
31. jul 2005 Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
Hunderelaterede ting i marked? {{forumTopicSubject}}
Jeg står undrende overfor hvad man må sælge i marked og hvad man ikke må.
Som jeg ser det er der forskel på fisk herinde.
Reglen hedder at det skal være hunderelateret. Men hvem skal vurdere om en vare er hunderelateret?
Jeg mener der bør være helt klare regler, og det må være op til admin/ha at vurdere om en vare er hunderelateret, og ikke brugerne på siden, da det jeg mener er hunderelateret sikkert ikke er det for min nabo.
Er det bare mig der har svært ved markedsreglerne?
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
er der en annonce der overskrider retningslinjerne så bliver den slettet så snart en HAer ser den eller blive gjort opmæksom på den..
HAerne er først og fremmest brugere som dig og mig.. men derudover har de påtaget sig at forsøge at holde orden på sagerne..
I stedet for en tråd om brok kunne du jo skrive til en HAer?
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
For min skyld måtte man sælge sin gamle oldemor, om hun kan lide hunde eller ej.
Det jeg ikke forstår er hvem der afgør hvad der er hunderelateret og hvorfor der ikke er faste regler for hvad man må sælge, så der ikke er tvivl.
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
Hvad r er underelateret er (efter min mening) ting du kan bruge direkte til/på hunden..
snore, tæpper, kurve, klikker, bure, hundegårdselementer, madslåle, legetøj, seler, børster osv osv..
Kamera, tøj til hundeføreren, kødhakker osv er efter min mening ikke HUNDErelateret, men derimod hundeFØRERrelateret..
Der er stor forskel på hvad folk mener er hunderelateret.
(aha.. dit undringsspørgsmål gik lige op for mig !)
Det vil være svært at skrive i retningslinjerne nøjagtig HVAD der må sælges.. det er jo en uendelig liste..
Hunderelaterede ting i marked?