3. jul 2011 Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 244 Svar: 5.737
Hjælp til foder {{forumTopicSubject}}
Topper bliver 10 i år, 10?! Hvor faen blev tiden af?
Nå men han har altid haft perioder med løs mave, og opkast. Der har aldrig været et mønster i det, det er bare noget som kommer, og går.
Han er undersøgt ved dyrlægen, uden der blev fundet en grund.
I takt med at han bliver ældre, bliver hans mave mere følsom. Og nu har jeg brug for noget hjælp her.
Lige nu får han Brit sensitive, og et tilskud til maven noget mælkesyre halløj til hunde.
Men det kan ikke længere holde så godt styr på hans mave.
Så jeg leder efter noget andet foder, og jeg vil gerne høre fra folk med erfaringer, ikke gætterier.
Han har ingen allergi, så det skal der ikke tages hensyn til
sep 2020
Følgere: 30 Emner: 50 Svar: 918
Søg proffessionel hjælp hos f.eks. Hundefodernørden.
dec 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 357
jan 2019
Følger: 1 Følgere: 79 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 2.434
for 3 år siden gav jeg barf et forsøg, jeg startede med kylling, hakket med ben i, hun elskede det fra starten og maven blev fin fra dag ét.
nu får hun lam, hest, kanin og kylling på skift, hun får kun en proteinkilde af gangen, dvs fx udelukkende kylling mandag, ben og kød kun af kylling, tirsdag fx lam og kun lam og så fremdeles, det betyder at jeg har kunnet udelukke den proteinkilde som gav problemer, hos os okse, ingen tvivl, hver gang der var okse på menuen fik hun mavebøvl:)
I dag fungerer hun strålende ingen problemer med maven og frisk og glad hund.
mar 2009
Følger: 75 Følgere: 138 Hunde: 10 Annoncer: 1 Emner: 163 Svar: 12.844
En hund, der har løs mave on/off har et problem, der skal håndteres. Det bliver med stor sandsynlighed ikke bedre af at skifte til et andet tørfoder, idet disse indeholder alt for mange fyldstoffer i langt de fleste tilfælde.
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 244 Svar: 5.737
Hjælp til foder