{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Hjælp til foder {{forumTopicSubject}}

Topper bliver 10 i år, 10?! Hvor faen blev tiden af? smiley

Nå men han har altid haft perioder med løs mave, og opkast. Der har aldrig været et mønster i det, det er bare noget som kommer, og går.
Han er undersøgt ved dyrlægen, uden der blev fundet en grund.

I takt med at han bliver ældre, bliver hans mave mere følsom. Og nu har jeg brug for noget hjælp her.

Lige nu får han Brit sensitive, og et tilskud til maven noget mælkesyre halløj til hunde.
Men det kan ikke længere holde så godt styr på hans mave.

Så jeg leder efter noget andet foder, og jeg vil gerne høre fra folk med erfaringer, ikke gætterier.

Han har ingen allergi, så det skal der ikke tages hensyn til smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af køkken armatur 500 kr.
  • Installering af 3 genvexs anlæg med rør føring 23.600 kr.
  • Reparation af Texas plæneklipper (træksnor) 600 kr.
  • Sætte lampe i loft 350 kr.
  • Fjerne tapet 2.830 kr.
  • Fixet stue dør så den kan åbne og lukke uden støj 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til foder
  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

Følgere: 30 Emner: 50 Svar: 918
    #1   21. mar Det kan kun blive gætterier og forslag ud fra folks erfaringer......... smiley

Søg proffessionel hjælp hos f.eks. Hundefodernørden.

• #2   21. mar Og du er sikker på det ikke er allergi? Det kan godt komme til udtryk gennem mave/tarm uden der er kløe og hudproblemer smiley

• #3   21. mar Jeg har en 9 år gammel hund, som altid har haft problemer med skiftende diarré, opkast og perioder hvor det faktisk gik meget godt.
    for 3 år siden gav jeg barf et forsøg, jeg startede med kylling, hakket med ben i, hun elskede det fra starten og maven blev fin fra dag ét.
    nu får hun lam, hest, kanin og kylling på skift, hun får kun en proteinkilde af gangen, dvs fx udelukkende kylling mandag, ben og kød kun af kylling, tirsdag fx lam og kun lam og så fremdeles, det betyder at jeg har kunnet udelukke den proteinkilde som gav problemer, hos os okse, ingen tvivl, hver gang der var okse på menuen fik hun mavebøvl:)
    I dag fungerer hun strålende ingen problemer med maven og frisk og glad hund.

• #4   21. mar Jeg tror du vil have stor gavn af et webinar hos Hundefodernørden.
    En hund, der har løs mave on/off har et problem, der skal håndteres. Det bliver med stor sandsynlighed ikke bedre af at skifte til et andet tørfoder, idet disse indeholder alt for mange fyldstoffer i langt de fleste tilfælde.

• #5   21. mar Tak for svar.

Kommentér på:
Hjælp til foder

Annonce