{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Larm {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Kender i det.. Der render en masse tumper rundt udenfor, og skriger, tuder, råber, hører høj musik i bilerne, gasser op, smider kanon-slag osv osv?
sådan er det her.. HVER fredag.

Hunden er fuldstændigt gearet op, og render rundt og piver og gør, og kan ikke falde til ro.
ARGH..
Hvordan beroliger i jeres hunde i sådan en situation?
Er ved at blive vanvittig. Mest af alt over de fulde mennesker udenfor.

(Sku lige rase af ;)).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Larm
  • #1   15. dec 2007 Jeg lader som ingenting eller begynder at lege med vuffen smiley

men ja, det kender jeg smiley

• #2   15. dec 2007 Puha. Sådan er det heldigvis ikke her hvor jeg bor :o)
    Jo et kanonslag en gang imellem her op til nytår, men ellers ikke.
    Jeg lader bare Daisy gemme sig. Hun er meget bange for fyrværkerilyde.
    Det er vigtigt ikke at trøste hunden. Det kan forstærke deres angst har jeg hørt

• #3   15. dec 2007 Heheh, bor lige udenfor byen.. - Men desværre overfor en ungdoms bolig.. grrr... Kan godt være man selv er ung, men sådan der skaber jeg mig sku ikke til fester. *G*.

Hehe, ja må holde ham lidt beskæftiget smiley

• #4   15. dec 2007 Anita Æ, okay.. Simba er mere bange for lyde hvis der er noget lige udenfor vinduerne.. Så gemmer han sig hos mig..
    Engang var der en gren der ramte vinduet.. STRAKS fór han hen til mor, og satte for-poterne på mit skød og kiggede mod vinduet og pev. Haha smiley

• #5   15. dec 2007 Michelle S, Hmm ja leg gør ham faktisk bestemt ikke rolig.. - bare beskæftiget.
    Men han blir aaaaltid rolig hvis man nusser ham eller gir en blid massage i nakken. Griner

• #6   15. dec 2007 Tja, Møffe er gået i brusekabinen pga nytårsskyts som de desværre har godt gang i allerede:o(

• #7   15. dec 2007 Oraklet ., Okay.. Ja det er sku irriterende..
    Selv jeg fik et chok :b .

• #8   15. dec 2007 Her er heldigvis fredeligt og roligt:-)... Når man lige ser bort fra Blackie der snorker som et damlokomotiv......LOL

• #9   15. dec 2007 DK *lykkelig GP2 ejer*ægte, uden tavle *
    , Ja det rigtigt smiley

• #10   15. dec 2007 Dennis -Møffe knurrer af mig hvis jeg går derud (af skræk for jeg tager hende med ud fra badeværelset) og eriøvrigt total panisk alle andre steder i huset, så kom bare med de gode rås -kontakt kan jeg ikke få til hende, så planen er at blive oppe og holde øje med hende, men ikke at gribe ind så længe hun er nogenlunde tilpas på badeværelset

• #11   15. dec 2007 Michelle S -lydCD reagerer hun ikke på... det er kun torden og fyrværkeri og den slags... men det lader til at stilne af nu, og nytårsaften bliver fejret i ro og mag på landet, så det skulle nok gå

• #12   15. dec 2007 Altså, Simba er mest urolig hvis han hører mennesker og underlige lyde LIGE foran vores hus..
    Og især hvis folk står og snakker, eller råber..
    Men ka ik bedømme om det er fordi han gerne vil 'være med', eller hvorfor han kører sådan op.. For han virker ikke sådan specielt bange.. Mere lidt stresset, men samtidigt nys.

• #13   15. dec 2007 Nu har jeg ikke hunde der er bange, men kører de i for højt gear smider jeg nogle godbidder ind i stuen så de virkelig spredes.

Så er de fukuceret på dem og gearer ned mens de søger

• #14   15. dec 2007 Har slæbt Møffe ud på skovtur når militæret øver (self ikke når de har gang i det store maskineri og kun når de er i den anden ende af skoven).

Men så snart hun hører det første skud, så ryger halen ned, og hun bliver nærmest apatisk. Hun gør ALT jeg beder om: sit, dæk, indkald ALT. Men fuldstændig i slowmotion, og uden nogen form for kontakt til mig. Nærmest robotagtigt. Tager ingen guffer uanset hvor lækre de er (og har altså stået med rå hjerter og lever i lommen så ALT er prøvet i den forbindelse), og kan ikke gejles op til leg eller andet afledning.

CD'en har jeg, og øver 4-5 gange i ugen. Selv på høj styrke reagerer hun ikke rigtig på den (i starten gjorde hun en smule, men man kunne aflede hende).

• #15   15. dec 2007 Nej jeg går turen som jeg plejer (kommer derud før de går igang). Laver lidt øvelser undervejs, er begyndt at bruge klikkeren derude osse. Prøver at holde mig til øvelser hun kender og som er nemme at fange hendes opmærksomhed med. Leger og pjatter med hende osv, men så snart det første skud kommer så er det slut.

Hmm -men de skyder jo bare aldrig ude p skydebanen (i Vrøgum) synes jeg -altså i hvert fald ikke når jeg har været der.

CD med kampstøj -hvor får jeg den?

• #16   15. dec 2007 Jamen jeg læser og læser, men det er jo sent hehe

Jamen jeg smutter til Oksbøl med hende så.

• #17   15. dec 2007 Sådan er det hos os om tirsdagen..
    Vi bor lige overfor skolen, og der er ungdomsskole hver tirsdag aften..
    Når det bliver for groft / generende, så ringer vi til landbetjenten.. Så kan han få lov at nakke nogle ulovlige knallerter

Kommentér på:
Larm

Annonce