560 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.777

Cocker Spaniel Rosa Cocker Spaniel Rosa

Hejsa

Jeg fandt for 1 års tid siden Cocker Spaniel Rosa
(link fjernet)
på google.com. Da jeg linkede til siden hvor jeg havde fundet billederne var der ingen der kunne se siden, den var blevet slettet.
Jeg kunne dog stadig se den pga cookies så jeg prøvede at at lave et screenshot af siden, men da der ingen billeder var kunne brugerne herinde jo ikke være 100 % sikre på at jeg talte sandt, og det kan jeg godt forstå.
http://www.gingers.dk/grafiktilnettet/print.jpg

Jeg tænkte så ikke mere over det, men faldt igen over hunden i dag.
Jeg fandt den side jeg engang havde været på og skrev til deres email, for at de kunne opklare mysteriet.
www.voicy.dk

Jeg skrev:

Hej

Jeg skriver til dig fordi jeg har set en Cocker Spaniel inde på (link fjernet)

Jeg er helt sikker på at jeg for et års tid siden så hunden på din hjemmeside, og da hed den Signe. Kan det passe?

Der står at ejeren hedder Nanna O og hun skriver at hundens navn er Rosa?

Undskyld jeg er så nysgerrig, men det der er i det, er nemlig at der er nogle mennesker som opretter hunde på dette galleri, der ikke er deres, og derfor var jeg bange for at hun måske have "stjålet" dine billeder. Det er lidt synd hvis hun har gjort det ved dig.

Hvis jeg tager fejl må du meget undskyld.

Venlig Hilsen Tinna

-----
Louise fra kennel Voicy svarer:

Hej Tinna

Tak for din mail.

Ja, det er Signe – og hun hedder stadig Signe

Hun bor dog ikke hos mig mere, da jeg er blevet skilt fra min mand, og det var hans hund.

Hun er flyttet til Lone Christiansen i Dianalund, men jeg ved, at hun heller ikke har sat Signe på siden.

Med venlig hilsen
Louise Møller

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cocker Spaniel Rosa
Kommentér på:
Cocker Spaniel Rosa

Annonce