{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

TØR ØJNENE !!! {{forumTopicSubject}}

Hvad dælen sker der for jer Christian & Anna K....

Jeg er dybt målløs over jeres forurettede piveri... hør her "venner" ALLE kosmetiske oprationer er FORBUDT i Danmark fordi det regnes for dybt uetisk at lave oprative indgreb på dyr for at tilfredsstille folks forfængelighed....
det er der så nogle fornuftige mennesker der har taget stilling til, og støtter (mig selv inklusiv).... og så tillader i jer at svine dem til.... det er for lavt.... vi har ytringsfrihed i dette land.... Derudover skal jeg så også læse fra jer... (og her må jeg simpelthen samle min kæbe op fra gulvet) at " jammen han var sådan da vi købte ham"... helt ærlig ... det er da at lægge al ansvar fra sig.... i blev vel ikke tvunget til at købe netop denne hund med kuperede ører vel..... fair skal være fair og vi har alle forskellig smag.... hvis jeres er kuperede ører, så vid at konsekvensen af jeres valg mht. til købet af netop en kuperet hund.... og det at i udstiller den på en internet side.... vil udløse nogle ikke altid positive tilbagemeldinger fra folk.... kort og godt.... TAG DET SOM VOKSNE MENNESKER.....

sorry hvis jeg har ødelagt en i forvejen skidt stemning.... men ku altså ikke holde kæft ........

Lykke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TØR ØJNENE !!!
Kommentér på:
TØR ØJNENE !!!

Annonce