{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille hund og stor hund...
  • #1   16. dec 2007 min havaneser (4.5 kg) er BEDSTE venner med mine forældres rottweiler blandings tæve på over 30 kg de har det så skønt sammen og deres forskellige størrelse er ikke noget problem. men det er nok forskelligt fra hund til hund om det går godt når de er af samme køn, men jeg har aldrig oplevet det som et problem

• #2   16. dec 2007 ville ikke anbefale en stor og en lille hund sammen , hvis det er hanner.Tænk hvis de får magtkamp,så er det ik sjovt for den lille

• #3   16. dec 2007 jeg har to hanner,, en mops og en slæde hund (kan ikk lige stave navnet hehe ) og de er rigtig glade for hinanden , de følger hinanden hele tiden :)der har aldrig været problemer med dem

• #4   16. dec 2007 Vi har sheltie og AST under samme tag. Den store er kastrat, så det er svært at sige om der ville være koflikt hvis han ikke var.
    Dog er hundene aldrig alene hjemme sammen og de spiser hver for sig. Det er der forskellige årsager til, bl.a at de godt kan lege lidt for vildt, hvilket vi ikke tillader, og det kan godt gå ud over den lille hvis der sker et uheld.
    Min opdrætter fortalt mig en historie om at en af hendes hund fik brækket et ben under leg m en schæfer, simpelthen fordi den (schæferen) trådte forkert.

Umiddelbart ser jeg ikke noget problem med størrelsesforskellen, bare man tager sine forholdsregler og holder dem adskilt når man ikke kan holde øje. Det at have 2 hanner er hellere ikke et problem, bare der er aldersmæssigt stor nok forskel til at undgå magtkampe (oftest 2 år), og man ikke har en race der er prædisponeret for egetkønsagression.

• #5   16. dec 2007 Vi har en tæve som er en blanding mellem en labrador/hønsehund og så en cavalier king charles som er en neutraliseret han.
    Det fungerer fint her, hunnen er så også den vi har fået først og hun er 6 snart 7 år og han er 2 år, så rangordenen har vist givet sig selv fra start af...

• #6   16. dec 2007 Tak for hjælpen alle sammen...
    Har lige været oppe at se en Jack Russell Terrier her til aften... Den var bare mega sød ;o)

Kommentér på:
Lille hund og stor hund...

Annonce