2.726 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Lille hund og løbetid? Lille hund og løbetid?

Jeg har vist bestemt mig for hvilken hund jeg vil have, og er 99,9% sikker på det blir en chinese crested smiley

Men jeg vil jo gerne have mig en tæve, problemet er bare at min sofa samtidig er min seng, og den er af stof, og jeg vil gerne have min hund kan være i sofaen/sengen med mig til hygge og putte, men hvad gør man så lgie når den er i løbetid og bløder?

Hvor meget bløder en lille hund?

Jeg har i tankerne og give hende "ble" på når hun er hjemme, er det en god idé?

På forhånd tak smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille hund og løbetid?
  • #1   12. maj 2011 Min hund kommer da i sengen når hun er i løbetid og jeg har på 4 år aldrig fundet blod i sengen, dog har hun plettet på gulvet. Skal siges at jeg altid har hvidt sengetøj på så det er ikke fordi jeg har overset det smiley

• #2   12. maj 2011 Det er dog forskelligt fra hund til hund hvor meget de bløder i denne periode. Og hvor gode de er til at holde sig selv rene.

• #4   13. maj 2011 Min Abbie (Cavalier King Charles Spaniel) er rigtig dygtig til at holde sig ren. Hun er lige nu i sin 5. løbetid og jeg finder stort set intet blod på gulvet, men min sofa er pakket ind i tæpper, for hun er ikke altid så heldig i sofaen. Hun forsøger at fjerne blodet, men i stof er det ikke nemt. Hun kommer ikke i sengen, så her er der ingen problemer.

• #5   13. maj 2011 Det skal lige siges at Abbie slet heller ikke kunne finde ud af at holde sig ren første gang, men det bliver bare bedre for hver gang. Jeg har forsøgt med løbetidsbukser, men jeg syntes de er mere til besvær. Abbie har dem kun på når vi er på besøg hos andre.

• #6   13. maj 2011 Jeg tror jeg køber et par trusser eller hvad de hedder, for syns ikk det vil være så fedt eller lækkert hvis hun får blødt i min sofa/seng :-s

Troede bare ikke små hunde blødte så meget som store hunde, men det kommer jo an på hvor rene de os holder sig selv smiley

Tak for svar indtil videre smiley

• #7   13. maj 2011 Hejsa

Min Chihuahua Ingeborg, bløder meget i forhold til sin størrelse. Hun er ok til at gøre sig selv ren, men der kommer altså pletter. Jeg ka ikke holde hende fra at hoppe op i sengen, desværre. Så det med løbetids trusser er altså en god ide smiley

Men du skal jo huske,at de først kommer i løb når de er ca 7 mdr smiley Der går noget tid endnu smiley

• #8   13. maj 2011 Læg et ekstra tæppe i sofaen mens den er i løbetid. Det kan vaskes.
    Hvor meget de bløder afhænger af den enkelte hund og hvor god den er til og holde sig ren.

• #9   13. maj 2011 nila bløder også en del og er heller ikke god til a holde sig ren ,,men jeg giver hende løbetidsbukser på den uge hun bløder

• #10   13. maj 2011 Jeg ville også lægge et ekstra tæppe på, evt under lagnet bare for en sikkerhedsskyld i den periode. Og så evt. bruge trusserne til nat, hvor hunden sover og ikke er så obs på at gøre rent efter sig.

• #11   13. maj 2011 Ellers kan man jo overveje sterilisering..

• #12   13. maj 2011 Så de er i løb i en uge? smiley

Jeg tror det blir løbetidstrusser, men et tæppe lyder os som en god idé, men er bare bange for den bløder igennem :-s

Tak for de gode råd indtil videre smiley

• #13   13. maj 2011 nej hun er i løb tre uger ..men bløder ca 7 dage ud af de tre uger det gør nila i hvert fald ,,de bløder ikke igennem hvis du skifter det bind/ trusseindlæg du sætter i buskerne

• #14   13. maj 2011 Aaah okay, troede ikk de var i løb så lang tid, men det ville os lyde vildt hvis de blødte i 3 uger...

Ja jeg ville os sætte bind i buksen og skifte det flere gange dagligt, men det var hvis nu det kun var et tæppe der lå jeg var bange for den blødte igennem.. smiley

• #15   13. maj 2011 lunte aiii så meget bløder de ikke det er ikke ligesom kvinder der har mens smiley

• #16   13. maj 2011 Så jeg mere lettet, tror os den ville få flip hvis den skulle rende med bukser på i 3 uger *GG*

Hvor tit skal man skifte bind på dem om dagen? smiley

• #17   13. maj 2011 når det er beskidt. Min bryder sig ikke om at have bukser på for længe af gangen, for hun vil meget gerne vaske sig og det kan hun ikke med nukser på.

• #19   13. maj 2011 jeg gør det hver gang vi har været ude ,,de har jo ikke bukser på ude

Kommentér på:
Lille hund og løbetid?

Annonce