{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Kiropraktor Østjylland {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley

Hvilke kiropraktorer kan i anbefale i Østjylland?
Jeg har tidligere brugt Jakob på Nordre Dyrehospital i Lystrup og været god tilfreds, men da jeg ringede for at bestille tid fik jeg at vide, at konsultationen er blevet ændret. Nu kan man ikke få lov til at tale med ham, men får en samtale med en fys som derefter tager hunden med ind til behandling hos Jakob.

Det har jeg ikke lyst til - derfor dette emne.

Jeg kender selvfølgelig også til Magtor, men jeg foretrækker en, der er uddannet dyrlæge.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Strøm til to stikdåser 1.500 kr.
  • Udskiftning af standard IKEA opvaskemaskine 1.240 kr.
  • Vinduspudsning 450 kr.
  • Åbne kuglehane (ballofix) der har sat sig fast under køkkenvasken. 500 kr.
  • help to fix a hose going to the toilet bidet and help to replace a shower 350 kr.
  • To malerier fra Aarhus til København 1.870 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kiropraktor Østjylland
  • #1   9. apr kan ikke hjælpe, men gad vide hvad der sker på Nordre .. bruger dem også men synes der er lidt en "sær" stemning der pt ... smiley

• #2   9. apr Skæring dyreklinik har ansat en kiropraktor, og dyreklinikken i Hadsten har enten en, der er under uddannelse, eller som er færdig.

Jeg har ikke personlig erfaring med dem (endnu).

• #3   10. apr Ja, Hanne, jeg ved heller ikke lige hvad der sker. Hende i telefonen gentog et par gange at "vi skal passe på Jakob" og selvfølgelig skal de da dét. Men det lyder da lidt sært.

Tak, Anne, det lyder til at vi kommer i cirka samme område. Har du evt. hørt om Catina Frydendal fra Randers Dyrehospital? Jeg overvejede nemlig at prøve hende, men har ikke hørt fra andre, der har været derude.

• #4   10. apr Hvorfor søger du specifikt en kiropraktor?
    Hvad er problemstillingen?

• #5   10. apr Catina var på Nordre, og hende kan jeg varmt anbefale smiley Jeg vidste ikke at hun var i Randers nu, men det gør det hele lidt nemmere for mig, hvis Jacob ikke er til at få en tid hos smiley

• #6   10. apr Malene: Det er egentlig lidt ligegyldigt for opslaget smiley

Fedt, Anne! Så prøver jeg hende. Og bare lige for at undgå misforståelser: du kan godt få en tid hos Jakob, du kommer bare ikke med hunden ind til behandlingen smiley

• #7   10. apr Det lyder virkelig sært smiley Der er INGEN der skal røre ved mine hunde, uden at jeg er der, medmindre hunden er under narkose.

Men så har jeg da for 2.000 kr gavekort til Nordre, som skal finde en anden ejermand smiley

• #8   10. apr Jeg er helt enig, jeg undrer mig også virkelig!
    Hende i telefonen sagde, at Jakob har været syg og at "vi skal passe på ham", så derfor kan man ikke komme med som ejer.

Han ER dygtig, men jeg har det ligesom dig - jeg vil simpelthen være med. Og jeg kan heller ikke lade være med at tænke, at det øger risikoen for misforståelser ret drastisk hvis der skal være en mellemmand igennem hele samtalen.

• #9   11. apr det er da noget siden han var syg, ellers har han været det igen .. jeg var ude med Oda akut i efteråret da hun nok havde en blodprop i hjernen (lille og forbipasserende) der kom jeg ind til Jacob og han var om os de timer vi sad der ude og observerede hende flere gange ..

• #10   12. apr Øv, så skal jeg ud og finde en ny kiropraktor. Jeg ville ellers bestille tid ved Jacob i næste uge.
    Jeg har brugt ham til mine hunde i mange år og været godt tilfreds. Men jeg skal da være med min hund under behandling og få det info jeg kan få.

• #11   12. apr En af dem jeg træner med, ser Jacob privat, så jeg påsurgte lige ham i dag. Han vidste intet, men han skal se Jacob i næste weekend og ville lige høre ad og vende tilbage med hvad der er op og ned.

• #12   19. maj Anne, hørte du nogensinde noget til situationen? smiley

• #13   19. maj Ja, det er desværre rigtigt nok smiley Indtil videre, i hvert fald.

Kommentér på:
Kiropraktor Østjylland

Annonce